• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alfa rijder stelt zich voor.

Alfa-Shine

Detailing addict
8 jan 2017
8
60
35
Eindhoven
Hallo Allemaal,

Na jaren rond gezworven te hebben op het forum vond ik het tijd om me zelf eens aan te melden en voor te stellen.

Mijn naam is Rick en woon samen met mijn vrouw in Eindhoven. Ben 28 jaar en al enige tijd verslaafd aan het detailing virus en niks geeft zoveel rust en voldoening als het detailen van mijn alfa. Ik werk bij een klein bedrijf als robot-programmeur en heb de alfa, computeren en detailen als hobby. Het liefst lees ik hier graag de stappenplannen,ervaringen van mensen en alle showcases die gemaakt worden en uiteraard potjes wax en andere mooie spullen kijken in de webshop van carlean.

Ik rijd als dagelijks vervoer een Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 8V met een aantal modificaties.
Hopende dat ik in de toekomst nieuwe mensen leer kennen en wellicht ooit nog wat kan bijdragen aan het forum.
En uiteraard een foto van de betreffende alfa.
 

Bijlagen

  • 14324391_710560129099824_7508799463230369895_o.jpg
    14324391_710560129099824_7508799463230369895_o.jpg
    363,1 KB · Weergaven: 158
Welkom Rick

De meeste houden het niet zolang vol om alleen rond te zwerven op het forum. En ben het met je eens over de vrijkomende rust die je krijgt door het bezig zijn met een van je grootste hobbies. Succes! o_O

Ps. Mooie bak die Alfa!
 
Welkom hier!
Fijn dat je van het dwalend spoor af bent en de juiste afslag naar hier gevonden hebt o_O
 
Dank je wel allemaal voor het warme welkom. Leuk om te zien dat er veel alfa's goed verzorgt worden ;)
Ik zal binnenkort me collectie detail-spul posten.