• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

alle stappen of niet?

DUB

Detailing rookie
25 jul 2011
57
0
Hallo,

Ik ben van plan om binnenkort een rode verweerde auto te gaan poetsen

Nu ben ik er van overtuigd dat ik moet beginnen met de gele pad met de inizio forzo.

Nu mijn vraag, moet ik daarna het nogmaals doen met de oranje pad met Mezzo en daarna de witte pad met finale of kan ik een stap overslaan??????

Dit natuurlijk allemaal met de DAP500 op een auto van 19 jaar oud.

Alvast bedankt

Om welke reden er van overtuigd?!
Vergelijkbare auto ( type/kleur/leeftijd geeft absoluut geen garantie dat jij het zelfde nodig hebt.
Indien wel zo waar nodig hebt dan idd afbouwen

Als ik naar de lak kijk en voel is die echt al 2 jaar niet meer gepoetst en het rood slaat echt om naar wit.
Ik heb de gele pad en de forza nog niet maar wil niet voor onverwachte verrassingen komen te staan dus wil deze spullen gelijk in mijn bestelling van deze week meenemen. (update collectie volgt dus nog:cool )

Waarom gaat men ervan uit als een auto lang niet gepoetst is, deze gelijk met de allergrofste middelen te lijf?

:roll :weetniet

Begin gewoon met een gemiddelde combinatie: wit + mezzo. Kijk wat dit doet en bepaal desnoods of je moet opschalen naar grover of moet afbouwen naar fijner.

testspot is echt iets wat je echt moet doen! ik had ook een sterk verweerde auto waar finale op licht groen al genoeg voor was... een andere keer had ik een auto waar ik zelf met inizo op geel niet alles weg kreeg... altijd testen dus!!:ja