• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alles over de AVA of Norway

Drifter

Detailing addict
5 mrt 2023
173
55
Eerder deze week de AVA go p55 L pack ontvangen. Vandaag voor yet eerst gebruikt. Ik moet zeggen dat ik serieus onder de indruk ben van de machine. Werkt makkelijk, voelt solide en is licht. De bijgeleverde accesoires doen wat ze moeten doen. De foamlans die erbij geleverd wordt heeft een nieuw design ten opzichte van de afbeeldingen die ik eerder had gezien van de AVA foamlans. Ik heb degene met een brede doorzichtige fles. Deze foamlans werkt overigens al heel erg goed.

Tot nu alleen maar positieve ervaringen.

tim86

Detailing addict
21 mrt 2022
99
55
De oude foamspuit die ik er bij had zitten doet het ook niet heel slecht, maar is vrij dun. Is dat bij de nieuwe opgelost? heb je toevallig ook de monello foam spuit al eens gebruikt?

Drifter

Detailing addict
5 mrt 2023
173
55
De Monello foam heb ik hiervoor gehad. Een vriend van me had hem gekocht, maar was meer fan van de Bilt Hamber. Maar ik kan het niet vergelijken helaas. Die was al op voordat ik de AVA binnen kreeg. Deze nieuwe foamlans geeft een mooie dikke laag schuim bij een verhouding van 4% BH touchless snow foam. Zelf vind ik dat prettig vanwege het langer inwerken. Ik weet dat dikke foam meer lucht en minder contact betekend. Ik nevel de foam tussendoor bij met water zodat hij niet opdroogt. Voor mij werkt dat goed. Fijn is dat hij ook een verstelbare sproeimond heeft. Alleen is het reservoir wat klein met ong 600ml. Maar je kunt er ook een hoop andere flessen onder hangen.

IMG_20230924_133637.jpg