Hallo,
Een tijdje terug hebn ik een set redleijk zeldzame Speedstar velgen opgeknapt voor een oude japanse auto. ( SSR mesch met een lage ET waarde)
De randen zijn Prima gelukt!
* Stoeprandschade met een Rasp weggewerkt
* Nat schuren met 400 - 800 - 1200
* polijsten met de Machine, polijstpad Hitatchi icm Mothers Mag & Aluminum Polish
Resultaat: de randen als een spiegel.
Nu heb ik een nieuw Project erbij.
Originele VW Pirelli Velgen waarbij ik RVS center afdekking heb.
Bedoeling is om alle vlakke delen van de velg hoogglans te polijsten, en de 8 dieper gelegen "p" zwart te spuiten.
De velgen zijn niet voorzien van een laklaag, bij opbrengen van het polijstmiddel, geeft dit meteen zwarte residu af bij poetsen.
De glans van de velg wil ik zo dicht mogleijk bij het RVS zien te krijgen.
Echter met de schuur en polijststappen zoals hierboven omschreven krijg ik het Alu alleen mat opgemaakt, en niet het spiegel effect zoals eerder bi jde SSR randen
Foto's ter verduideling volgen.
Inmiddels wel een Mothers Powerball aangeschaft, wat goed aangeschreven staat, en in mijn ogen geen kwaad kan.
Graag advies!
Mvg,
Roel
Een tijdje terug hebn ik een set redleijk zeldzame Speedstar velgen opgeknapt voor een oude japanse auto. ( SSR mesch met een lage ET waarde)
De randen zijn Prima gelukt!
* Stoeprandschade met een Rasp weggewerkt
* Nat schuren met 400 - 800 - 1200
* polijsten met de Machine, polijstpad Hitatchi icm Mothers Mag & Aluminum Polish
Resultaat: de randen als een spiegel.
Nu heb ik een nieuw Project erbij.
Originele VW Pirelli Velgen waarbij ik RVS center afdekking heb.
Bedoeling is om alle vlakke delen van de velg hoogglans te polijsten, en de 8 dieper gelegen "p" zwart te spuiten.
De velgen zijn niet voorzien van een laklaag, bij opbrengen van het polijstmiddel, geeft dit meteen zwarte residu af bij poetsen.
De glans van de velg wil ik zo dicht mogleijk bij het RVS zien te krijgen.
Echter met de schuur en polijststappen zoals hierboven omschreven krijg ik het Alu alleen mat opgemaakt, en niet het spiegel effect zoals eerder bi jde SSR randen
Foto's ter verduideling volgen.
Inmiddels wel een Mothers Powerball aangeschaft, wat goed aangeschreven staat, en in mijn ogen geen kwaad kan.
Graag advies!
Mvg,
Roel