• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aluminium pedalen

Newbee

Detailing addict
17 mrt 2019
45
50
Misschien een vraag die hier al misschien veel gesteld is maar ik vind het niet in de zoekfunctie. Hoe poets ik het beste de aluminium pedalen het beste? Welke producten? Bedankt voor de hulp.
 
Lijkt me niet fijn als de pedalen glad worden.
Hier worden ze alleen schoongemaakt en that's it. Ik heb graag "grip" op de pedaaltjes.
 
  • Leuk
Reactions: dopestuff
Ik gebruik ruitenreiniger om mijn alu pedalen schoon te maken, werkt perfect en de pedalen worden niet glad. Heb deze tip gevonden op het Youtube kanaal van Chemical Guys ;)
 
Ik bedoel dan ook niet alleen het wassen maar de krassen die er inkomen van de schoenzolen.Hoe krijg je die er uit?
Niets aan doen, dit alu zit zeer waarschijnlijk een (DUN) laagje blanke lak overheen.
Krasjes in de lak kun je eruit polijsten, maar dat is letterlijk dweilen met de kraan open.
Schoonmaken en accepteren, wordt je leven een stuk gemakkelijker van... ;)
 
Niets aan doen, dit alu zit zeer waarschijnlijk een (DUN) laagje blanke lak overheen.
Krasjes in de lak kun je eruit polijsten, maar dat is letterlijk dweilen met de kraan open.
Schoonmaken en accepteren, wordt je leven een stuk gemakkelijker van... ;)
+ deze aandoen...
Einweg-Ueberziehschuhe-blau-0-BS-30351.jpg
 
  • Grappig
Reactions: Ester en Newbee