• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

AluTech NTSR 20 Extractor of nieuw model waneer Groupsbuy? interesse peiling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dominic

Detailing addict
9 mrt 2011
385
65
41
Hoi,

Daarnet kwam ik een toppic tegen van een GROUPBUY AluTech NTSR 20 Extractor
Ik zou me wel zo'n machine willen aanschaffen alhoewel ik er niet echt te koop zie op CC .
Zouden er nog Groubuy's komen van deze machine of dergelijke?

Vriendelijke groeten
Dominic



Interesse ? laat je horen
 
NTSR20 is wel weer een ouder type.
De aqua 2000 is de nieuwere versie...
 
Er is idd een groupsbuy geweest, en ja ik piste net naast de pot. Heb Tim laatst al eens via pm gevraagd wanneer ze weer in de shop kwamen en kreeg het antwoord dat het nog een maand of twee kan duren. Zullen dus besteld zijn, maar pas later uitgeleverd worden gok ik.... :) Maar als hij komt denk ik dat ik mezelf niet in kan houden hem te bestellen....:-"
 
Even terug naar boven plaatsen,

Ik wil wel eens weten of er van dit of nieuw model binnenkort een GROUPSBUY komt.
Vandaag is een externe firma onze zetel komen reinigen en ik stond versteld wat zo'n machine kan met enkel HEET water.
Je kan ze huren voor 17 euro per dag maar ik wil er liever eentje hebben en dat voor een aantrekkelijke prijs en dat kan alleen met
een Groupsbuy .
Heb hier namelijk enkele groupsbuy's gevolgd en de prijzen zakken toch als het aantal personen stijgt

Iemand een antwoord op deze vraag?
 
Heeft de vorige keer CC zelf deze Groupsbuy opgezet of een particulier iemand?
Ik denk inderdaad ook dat er veel interesse gaat zijn!:D
 
Ik zou zeggen wie intresse heeft reageer ! we gaan ze duidelijk maken dat we eentje willen :D
 
Al 5 gedadigden:D
Edit:
Ik denk dat er op Autodetailing forum ook wel een aantal zijn die geinteresseerd zijn;)
 
Jammer dat jullie de vorige groupbuy gemist hebben. :(
Omdat deze nog niet zo lang geleden is vrees ik er ergens voor dat er zich momenteel nog niet genoeg gegadigden zullen aanmelden om een nieuwe groupbuy te starten.....maar ik hoop toch van wel want het is een reuze apparaat! :ja
Ik duim voor jullie! :ja
 
Even een klein lijstje dan..
Puur om te kijken wie er interesse heeft, INDIEN er een groupsbuy gestart wordt.

1. Dominic
2. Jorik
3. Skippie
4. DivingDisaster
5. Gio
6. ....
 
Jorikm zei:
Even een klein lijstje dan..
Puur om te kijken wie er interesse heeft, INDIEN er een groupsbuy gestart wordt.

1. Dominic
2. Jorik
3. Skippie
4. DivingDisaster
5. Gio
6. ....

Da noem ik nu eens actie ondernemen :cool:
 
Goeie actie :cool:

Ligt even aan wat de prijs ongeveer zou zijn maar als die binnen mijn budget ligt doe ik zeker mee

1. Dominic
2. Jorik
3. Skippie
4. DivingDisaster
5. Gio
6. Wouter B
 
Status
Niet open voor verdere reacties.