Vrijdag de nieuwe 'ride' van mijn vriendin opgehaald in Almere. Het betreft een nieuwe Opel Corsa D (color edition met tech pakket). Na het bezoek aan de dealer meteen doorgereden naar Berkel en Rodenrijs. Had natuurlijk een uitstekende reden / smoes om nieuwe spullen te kunnen aanschaffen. Daar aangekomen stonden we voor een gesloten deur en niemand in de shop Na enige tijd maar weer in de auto gestapt voor het vervolg van de reis naar Heerlen. Net toen ik het wilde opgeven zag mijn vriendin de bel van de shop... En yes ze waren gewoon open
Natuurlijk weer uitstekend geholpen met wat nieuwe producten en ook Tim werd nog uit het magazijn getrokken om te adviseren Ook het :kado ontbrak dit keer weer niet...
Aansluitend onze weg naar Limbonesïe vervolgd...
Zaterdagochtend meteen aan de slag starring:
twee emmers incl Grit guard;
the bone;
Meguiars Gold Class Car Wash;
twee angry orange towels;
de valma velgenborstel;
Poorboys APC 1:10;
Meguiars clay (bleek niet nodig na diverse testplekken)
Spray en wipe;
Poorboys black hole;
Dodo juice Diamond white (ja ik was toch eigenwijs);
Meguiar's Professional Mirror Glaze M16 Paste Wax;
Blackwow
CG wheelguard
Diverse zwarte handpads;
Diverse super buffing towels.
Diverse pics:
Voor:
Na:
Velgen voor:
Na:
Bodywork:
Oh ja de misses moest er ook aan geloven :|~* :
Nu was dit natuurlijk een easy klus vergeleken met wat de ervaren detailers hier laten zien. Binnenkort krijg ik echter een oude neef van deze jonge god op bezoek. De eigenaar woont in Swirlcity en hij had het irritante Astra logo alvast voor me verwijderd... x-]
Coming soon: Astra from hell in return of the DAP
PS: kan niet wachten tot die extractor er is
Natuurlijk weer uitstekend geholpen met wat nieuwe producten en ook Tim werd nog uit het magazijn getrokken om te adviseren Ook het :kado ontbrak dit keer weer niet...
Aansluitend onze weg naar Limbonesïe vervolgd...
Zaterdagochtend meteen aan de slag starring:
twee emmers incl Grit guard;
the bone;
Meguiars Gold Class Car Wash;
twee angry orange towels;
de valma velgenborstel;
Poorboys APC 1:10;
Meguiars clay (bleek niet nodig na diverse testplekken)
Spray en wipe;
Poorboys black hole;
Dodo juice Diamond white (ja ik was toch eigenwijs);
Meguiar's Professional Mirror Glaze M16 Paste Wax;
Blackwow
CG wheelguard
Diverse zwarte handpads;
Diverse super buffing towels.
Diverse pics:
Voor:
Na:
Velgen voor:
Na:
Bodywork:
Oh ja de misses moest er ook aan geloven :|~* :
Nu was dit natuurlijk een easy klus vergeleken met wat de ervaren detailers hier laten zien. Binnenkort krijg ik echter een oude neef van deze jonge god op bezoek. De eigenaar woont in Swirlcity en hij had het irritante Astra logo alvast voor me verwijderd... x-]
Coming soon: Astra from hell in return of the DAP
PS: kan niet wachten tot die extractor er is