• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Animopeiling detailingruimte huren bij Tinus in Bilthoven

tinus

Detailing guru
18 jul 2008
1.869
170
Bilthoven
Ik ben serieus bezig met een paar bedrijfsruimten in de regio Bilthoven (hoek Utrecht/Zeist/Soest) voor mezelf om de detailing uit te breiden.

Je moet hierbij denken aan ongeveer 50-60m2, groot genoeg voor 2 auto's.

Om de kosten te drukken (ben en blijf een hobbydetailer naast mijn vaste baan) wil ik de ruimte verhuren aan andere hobbydetailers of een mede semi-professionele detailer.

Voor een hobbydetailer zit ik te denken aan een dagprijs all-in (stroom, water, stalling) van 15-20 euro. Overnachten vd auto (bv voor coating drogen) is geen probleem.

Eigen spullen mag/moet je meenemen, als ik je even moet helpen is dat geen probleem. Wassen op lokatie kan in de meeste gevallen, anders een afspuitplaats 2km verderop.
Van de verhuurder mag dit.

Wie zou hier gebruik van willen maken?

schaef

Detailing guru
23 sep 2015
366
150
Heb zelf een garage en is niet in de buurt voor mij. Maar leuk dat je het aanbiedt en de prijs is zeker laag te noemen. Voor diegene die in de buurt wonen zeker een mooie oplossing.

• Leuk
Reactions: tinus

Donovan

Detailing chief
27 okt 2019
113
85
Ik werk in hilversum en heb zeker interesse! Doe ook hobby detailen naast mijn werk dus dit zou top zijn als ik eens in de zoveel tijd lekker kan klussen. Heb zelf alle spullen beschikbaar!

• Leuk

vroom2212

Detailing trainee
25 jun 2020
35
30
Utrecht
Ik ben serieus bezig met een paar bedrijfsruimten in de regio Bilthoven (hoek Utrecht/Zeist/Soest) voor mezelf om de detailing uit te breiden.

Je moet hierbij denken aan ongeveer 50-60m2, groot genoeg voor 2 auto's.

Om de kosten te drukken (ben en blijf een hobbydetailer naast mijn vaste baan) wil ik de ruimte verhuren aan andere hobbydetailers of een mede semi-professionele detailer.

Voor een hobbydetailer zit ik te denken aan een dagprijs all-in (stroom, water, stalling) van 15-20 euro. Overnachten vd auto (bv voor coating drogen) is geen probleem.

Eigen spullen mag/moet je meenemen, als ik je even moet helpen is dat geen probleem. Wassen op lokatie kan in de meeste gevallen, anders een afspuitplaats 2km verderop.
Van de verhuurder mag dit.

Wie zou hier gebruik van willen maken?
Ik ook zeker! Ik woon in utrecht en heb zelf dus geen oprit oid waar ik kan poetsen

• Leuk

Juffer1

Detailing guru
Tester of Bling
27 okt 2008
2.750
133
42
Ondanks dat ik een eigen garage heb zou ik van deze locatie zeker gebruik willen maken.

Met een goede detail moet je de auto toch een dag of 3 kwijt en dan is dit toch ff wat handiger als in de garage.

• Leuk

Heinz

Detailing addict
1 dec 2014
20
60
Wat een leuk initiatief, Tinus. Ik heb hier wel oren naar. Ik moet alles op het stoepje voor het huis doen en dat breekt me weleens op.

• Leuk

Tornante

Detailing rookie
12 dec 2019
8
15
Dit klinkt heel goed. Ik kom uit Zeist en kan bij mijn huis niet wassen/detailen. Ik zou zeker gebruik willen maken van een dergelijke ruimte. Zeker met de korte dagen in de wintertijd.

• Leuk

tinus

Detailing guru
18 jul 2008
1.869
170
Bilthoven
Update: ik heb vandaag een nieuwe detailruimte gevonden!

In Amersfoort, bij een particuliere autoliefhebber met een grote dubbele verwarmde en beveiligde garage (3 auto's kunnen er staan).

Deze ruimte is een tijdelijke tussenruimte bij een particulier totdat ik een zelfstandige ruimte kan huren. Hier ben ik mee bezig nog in mijn directe omgeving, maar dat is nog niet gevonden.

De afspraken die ik met deze particulier heb gemaakt zijn eigenlijk heel simpel: Hij verhuurt aan mij het grootste deel van zijn grote garage voor 50 euro per auto. Dan maakt het niet uit of ik dat in 1 dag of meerdere dagen doe (tot max 3 dagen achter elkaar voor dezelfde auto).

Voorwaarde is dat ik de auto behandel. De eigenaar van de auto mag erbij aanwezig zijn en meehelpen.

Dat betekent concreet dat wij twee samen jouw auto kunnen aanpakken. Uiteraard met inachtneming van de Corona regels.

Tijdens deze sessie kan ik jou het een en ander wellicht leren, ook wat betreft machinaal polijsten. Zie het als een 1 op 1 training met live lesmateriaal in de vorm van jouw eigen auto. Als je het leuk vind kunnen we er een kort verslag van maken op het forum.

Wassen is ter plaatse mogelijk, maar ik moet er wel rekening mee houden dat het bij iemand thuis is in een woonwijk en dus niet met 3 man tegelijk de halve woonwijk onder de snowfoam zet.

Meer info als je mee wil doen met je eigen auto via PB.

Laatst bewerkt: