• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Animopeiling detailingruimte huren bij Tinus in Bilthoven

Mark1986

Detailing guru
12 jun 2010
1.340
123
Zoetermeer
Ha Tinus, dat ziet er nog eens gaaf uit!

Gefeliciteerd met deze bedrijfsruimte, het gaat er tenslotte om dat je droog je auto kan detailen ipv op straat ;)

Lijkt me leuk om een keertje te komen kijken, misschien zijn er wel mede forumleden die ook geïnteresseerd zijn? Bouwen er er gelijk een leuk openingsfeestje van (na corona natuurlijk :))

• Leuk
Reactions: Cordoba en tinus

Cordoba

Detailing guru
6 jul 2012
3.236
193
59
Voor jou neem ik een thermoskan mee, koffiezetapparaat en alles moet ik nog kopen.
Ik weet niet of koffieapparaten volgens het kabinet ook tot de essentiële zaken behoren, anders kan dat nog even duren. ;)
Ik kan nog even terecht bij een ruimte in de buurt, maar voor de wat langere termijn is jouw ruimte zeker interessant voor een detail.

• Leuk
Reactions: Mark1986 en tinus

tinus

Detailing guru
18 jul 2008
1.922
170
Bilthoven
Inmiddels lopen de boekingen al aardig op om een dagje (of 2) lekker relaxed te kunnen detailen in de ruimte. Geen stress of gehaast tussen de buien door moeten werken, geen eindtijd vanwege kantooruren (je mag van mij tot diep in de avond aan de gang).

Hogedrukreiniger (karcher k7 met goede foamgun), emmers, extractor, etc. Alles staat er, alleen even je eigen shampootje, apc, wax of coating, doeken, etc meenemen.

• Leuk
Reactions: Timo84 en Jahe

Rimo73

Detailing trainee
19 nov 2020
73
45
Schoonhoven
Klinkt goed moet ik zeggen, is ook maar een 30 minuten bij mij vandaan, zou ook fijn zijn om als beginner nog wat bij te leren van anderen.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: tinus

Aficior

Detailing guru
Tester of Bling
10 jun 2009
3.603
193
57
Haarlemmermeer
Beste Tinus,

Ik lees nu pas van dit prachtige initiatief. Van harte gefeliciteerd met je mooie heerlijke ruimte.
Ik wens je veel mede detailers toe die gezellig bij je komen werken en helpen de kosten van de huur wat te drukken. En natuurlijk wens ik je ook veel opdrachten toe, want er zijn nog heel veel auto's mooi te maken om Nederland er beter uit te laten zien.

Succes en hartelijke groet,
Aficior

gti1

Detailing trainee
1 nov 2020
31
33
Hoi detailers,

Dit is een mooi project van Tinus. Wou dat het in de buurt van mij was want nu is het zwaar rot weer met regen en dan weer droog en weer regen. En ik kan net als zovele het niet voor de deur doen daar ik een appartement bewoond.
Maar hoop dat er meer van zulke plekken komen want nu bij de wasbox word je raar aangekeken als je met je hele hebben en houwen aan komt zetten. Daarbij komen anderen achter je staan en die worden ongeduldig omdat ik lang nodig heb en dan werk ik ook niet meer zo fijn.
Maar Tinus van harte met je mooie eigen DETAILBOX.
Groetjes gti1 (Marc)

• Leuk

Xantoz

Detailing chief
17 apr 2014
31
78
42
Ik had het al in andere topics langs zien komen maar het topic zelf nog niet.

Wat een mooi initiatief om andere detailers en daardoor jezelf de kans te geven om lekker droog en beschut aan het werk te gaan.

De mogelijkheid om de auto te laten staan is natuurlijk helemaal geweldig. Dat is voor vele onder ons een lastig punt, het laten uitharden van een coating of een ander product is buiten geen doen.

Voor mij is het helaas een uurtje enkele reis, als ik dichterbij had gewoond dan had je af en toe een extra reservering gehad!

Veel succes!

• Leuk

Tijntje

Detailing chief
13 jan 2017
137
85
39
Up North
Al diverse malen de ontwikkeling gelezen, maar nog geen reactie.

Veel plezier en succes met dit initiatief. Hoop dat het uitgroeit tot iets moois.

Grote waardering voor je, om dit op deze manier laagdrempelig aan te bieden aan mensen die geen binnen ruimte hebben. Top.

Ben benieuwd naar de ontwikkeling van de inrichting van je ruimte in de toekomst.

Gr

• Leuk

Alxzndr

Detailing trainee
18 mrt 2019
6
25
Rotselaar, Belgie
Super initiatief!
Heb hier ook al over nagedacht, heb een inpandige garage en de vrouw en kids apprecieren het geluid van een polisher niet echt...

Helaas niet echt bij de deur :(

• Leuk

zrobb

Detailing trainee
28 mrt 2020
38
45
26
Leeuwarden
Ook ik lees een tijdje mee met je initiatief en eigenlijk heb ik mezelf allang overgehaald om een keer een bezoekje te doen met de 207. Die kan wel iets meer liefde gebruiken dan wat ik normaal kan bieden. En natuurlijk waarschijnlijk voor het eerst in zijn/haar? leven een coating.
Zodra ik wat tijd kan maken komt er een PB/telefoon om wat af te spreken. o_O

• Leuk

tinus

Detailing guru
18 jul 2008
1.922
170
Bilthoven
Sluit je aan! Inmiddels hebben al 5 personen de ruimte bezocht en gebruik van gemaakt, en in de planning staan er meer.
Bel of app gerust voor een praatje om de mogelijkheden te bespreken.
06-12304980

• Leuk
Reactions: Jahe