• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Animopeiling detailingruimte

Kweetnie

Detailing addict
29 jan 2021
142
52
Uhhhh....Tinus.....ik durf het bijna niet te vragen maar........kan ik daar ook overnachten met ontbijt????
Moet de auto gaan coaten en dat kost toch een dagje of twee en omdat ik een kilometertje of 80 bij je uit de buurt woon dacht ik "gat in de markt?"
Denk het antwoord al te weten. Jammer maar anders had ik de boel zeker 2 dagen van je gehuurd. Nu maar zoeken naar iets dichter bij huis.

• Leuk
Reactions: tinus

Kweetnie

Detailing addict
29 jan 2021
142
52
Als er ook nog een chinees of restaurant in de buurt zit kun je de boel verhuren als: Detail All Inclusive.
Voor een extra ster moet er dan nog wel een massagejuf bijkomen want die kan de detailler vast gebruiken na al die fysieke inspanning.

Anmobiel

Detailing addict
17 feb 2021
100
55
Wat een leuk initiatief man!!! Echt top. Kom net om de hoek kijken en kwam deze prachtige site en forum tegen... wat een wereldje zeg.. het heeft mij zwaar te pakken. Ik wil wel een keer langskomen alhoewel ik nul komma nul ervaring heb.

• Leuk
Reactions: tinus

tinus

Detailing guru
18 jul 2008
2.047
190
Inmiddels weten de meesten de ruimte goed te gebruiken ;)

Leuk, er is meestal wel een plekje over. Vandaag stonden we met z’n 3en, trok genoeg bekijks met al die dikke bakken.

Stuur gerust een pb als je wil komen kijken of meer info.

• Leuk
Reactions: Mark1986