• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Anti pekel dag

P@sc@l

Detailing trainee
10 aug 2018
14
25
Groenlo
Eindelijk was het weer boven het vriespunt en dus tijd om het zout eens weg te werken van de Toledo.

Begonnen met het onderste deel voor te behandelen met Valet Pro Citrus prewash in de handfoamer.
114230


Afgespoeld en toen de Monello Artico snowfoam erop met de HD.
114231


Lekker even laten weken, toen afgespoeld
114232


Vervolgens met Mothers Gold Class shampoo gewassen volgens de 2 emmer methode uiteraard.

Na het afspoelen heb ik Monello Acquafobia aangebracht en dat ook weer afgespoeld. Kwamen mooie grote druppels van :)
114234


Vervolgens gedroogd met de Delirium droogdoek.
Toen kon ik mijn nieuwe aanwinst gaan gebruiken, de Airforce Blaster Sidekick. Werkt super!
114233


Nog even de ramen gedaan met Nanolex Glass cleaner en monello doeken.
114235


Het meeste aan zout is weer weg. Bij het wisselen naar zomerwielen staat een Full detail op de planning, dat is echt wel nodig :)

114236
 
Het is al een paar dagen regelmatig echt boven het vriespunt, maar net als gisteren dat het dan continue druppelt, dan heb ik er weinig zin in. (hebben ze geen incontinentiemateriaal voor die wolken ;))
 
Haha dat zou een goede oplossing zijn :D
Het was wel boven vriespunt maar rond de middag zelfs 4 á 5 graden in de zon
 

Vergelijkbare onderwerpen