• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

APC dillution

Hoe hoger de gebruikte concentratie hoe meer je moet opletten met het schoonspoelen
Dus bij alles ga ik uit van een testje en dan begin ik niet hoger dan 1 op 20
Voor lichte vervuiling van gewoon gebruik kan je met minder toe (1:40 of 1:30)

Reiniger voor interieurstoffen is naar mijn ervaring wat zwakker dan APC, ik denk juist om die reden
 
Mensen,

Korte vraag.
Welke verhouding gebruiken jullie om vlekken uit stoffen bekleding te halen?
Wat is het voor vlek?
Koffie? Vet? Eten?
Afhankelijk van de vlek/materiaal waar de vlek zit zou ik met een milde verhouding beginnen denk ik.
 
Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb deze APC van Meguiar's.

https://www.carclean.com/nl/all-purpose-cleaner-apc-3780ml.html

Ik heb geen idee wat de vlekjes heeft veroorzaakt, deze zaten er al in toen ik de auto kocht.
De stoelen hebben denk ik nog nooit echte goede reiniging gezien, vandaar dat ik dit wel wil doen.

Ik zat eraan te denken om 1:20 te beginnen, paardenhaar borstel inwerken en opzuigen met een natte zuiger.
 
SB001.jpg


SB002.jpg


SB003.jpg


SB004.jpg


SB005.jpg


SB006.jpg


SB007a.JPG
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
De groene Apc van Megs gebruik ik al jaren in mengverhouding 1:10. Hiermee bijvoorbeeld ook een hemeltje van een auto netjes gekregen waarin gerookt was.
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy