• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Apc druipers op het glas

Passat b6 Marko

Detailing rookie
15 jan 2013
52
0
31
Ik ben opzoek naar de gouden tip om het apc van mijn ruiten af te krijgen, nadat ik in september mijn hemel heb gereinigd met apc is er natuurlijk wat apc op de voor en achterruit gekomen en ik heb dat niet meteen afgedaan want wou mijn hemel gedaan hebben voor het donker. En nu zitten er druipers op het glaswerk dat ik niet meer wegkrijg, heb van alles geprobeerd zoals: kleien, apc, autotaalglasreiniger, water met een ui, lauw water met schoonmaakazijn:'( . Ik word er helemaal gek van heb ik een schone auto gooien de ramen roet in het eten.]-0 Heb een lange getwijfeld om gewoon een nieuwe vooruit te laten plaatsen dank voor het meedenkeno:-)

Al gedacht aan pure spiritus of spiritus met warm water verdund?
(denk eventueel aan handschoentjes)

@michelv: zag dat je net je bericht aangepast hebt :)

ja, had een helder momentje:o)

Nog eentje, de Provision Glasscrub, staat bij dat het eigenlijk alleen voor de buitenkant is en misschien wat lastig schoonmaken met overvloedig water aan de binnenzijde van het
raam maar ik zou het er wel voor over hebben om het te proberen, handdoek op dashboard en gaan met die banaan.

Ik heb net pure spiritus geprobeerd, het leek te werken maar na 2 sec kwamen de druipers tevoorschijn, zou polijsten mischien helpen of is dat niet aan te raden?