• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Apc PoorBoys bijna op...!

DarthVader

Detailing addict
8 nov 2016
148
70
51
hallo forumleden,

Mijn Apc van PoorBoys is al bijna op.....dit spul is de beste uitvinding sinds gesneden brood!
Wij gebruiken het thuis overal voor, keukenkastjes (hoogglans) kookplaat, muren met kinderhandjes, noem het maar op.
Dus hij gaat hard. Ik had de 1ltr van PB, nu wil ik binnenkort weer een nieuwe bestellen (gallon) maar vraag nu aan jullie: zouden jullie weer die van PB nemen of pak een ander merk? Bv Meguiers etc.
De PB heeft een Degreaser erbij en de MG niet, had ik begrepen.

groeten Quint
 
Meguiars apc+, Mothers apc, Wolfs chemicals apc, Chemicalguys All Clean+ en Poorboys apcd doen het allemaal prima, als je over de Poorboys tevreden bent zou ik die gewoon kopen.
@Istnogferarie heeft ooit een lijstje gemaakt met kosten per apc: https://forum.Carclean.com/threads/prijzen-mensen-prijzen.16335/
Deze thread is misschien ook interessant om door te lezen: https://forum.Carclean.com/threads/komt-tie-dan-keuze-apc.16980/
Qua geur vind ik de All Clean+ het prettigst gevolgd door de Meguiars apc+, de anderen ruiken enigszins chemisch, maar dat is persoonlijk en misschien vind je dat totaal niet belangrijk.
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Ik heb momenteel de APC van Wolf's Chemicals en ben daar erg tevreden over. Ik vind het leuk om verschillende merken te proberen dus bestel elke keer iets anders.
 
Hij bevalt ook super goed. Maar lees dat andere bv lekkerder ruiken, dus wil wel eens iets anders proberen. Ga trouwens nu een galon bestellen, had nu nog de 1 ltr inhoud.
Maar heeft iedereen dan de kennis in huis van zo'n super product? Bij bv de non ferro lees je toch wel dat de tegenhanger van Wolfs minder goed presteert, maar de prijs bv weer gunstiger is.
Vandaar de vraag.

groeten Quint
 
Ik heb zelf nog niet veel andere APC's getest, maar heb zelf het idee dat de APC+D geconcentreerder is. Geen lekkere luchtjes of mooie verpakkingen, maar gewoon een goede werking.

Qua prijs ligt de APC+D wat hoger, dacht ik te herinneren. Echter kan je hem flink verdunnen en werkt hij nog naar behoren. En tja, er is eigenlijk geen vaste verhouding voor een specifieke taak. Zo gebruik ik APC+D veelal te sterk, terwijl anderen het al snel met 1:20 kunnen. :p


Greetz
 
Heb ik al gelezen, maar kwam niet verder dan dat ze @Quantoxx opriepen een apc te gaan testen voor een mooie review.

PoorBoys is niet zo poor tenopzichte van andere merken :eek:
Ik ben van plan om de Apc van Auto Finesse te gaan bestellen in januari. Hier offer ik mijzelf dan weer voor op..! :D

Ik heb tijdens de SDD dagen ook een gallon AF Verso gekocht en ben er erg tevreden over. Had het product wel eens geprobeerd dus was niet nieuw voor mij maar gebruik hem in 4 meng verhoudingen en werkt goed en ruikt lekker fris. 1:10 verhouding is ook erg goed als snelle opfris voor je interieur zonder alles uit te drogen.
 
@Quantoxx de geur van de PB Apc is inderdaad niet lekker, maar werken dat ie doet...! :)

@tembaco ja ik ben om, ik ga ook voor die. Op YouTube staan ook filmpjes met mooie resultaten.
Ikzelf zat aan drie mengverhoudingen te denken 1:1 1:4 1:10

groeten Quint
 
  • Leuk
Reactions: tembaco