• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aquafobia vlekken

Gius

Detailing rookie
23 okt 2024
4
2
Durf te vragen....
Misschien is dit al eerder een topic geweest. Als eerste keer heb ik aqua fobia van monello eens gebruikt. Toen ik ze wou drogen zag ik dat er een was laag op had bijna niet weg te vegen. Wagen 3 x gefoamd en gewassen. Grootste deel eruit maar is nog wel te zien op andere vlakken. Kan dit kwaad of gaat dit met meerdere keren weg met wassen? Na 3 x had ik het opgegeven......
 
Welkom op het forum. ;)

Vlekken of wazen bij dit soort producten komt veelal door teveel product gebruiken en/of niet goed afspuiten en/of bij gebruik in de zon of te hoge temperaturen. (Met name de eerste twee komen veel voor)

Deze laag moet slijten. Dus inderdaad door wasbeurten en ook gebruik van de auto. Eventueel kan je een sterker sopje foamen en meer wassen, of bijv. een scheut APC in je sopje. (Of per paneel een APC of vergelijkbare reiniger toepassen)

Dit kan geen kwaad, maar het zal er waarschijnlijk uitzien alsof de auto flink vet is.
 
  • Leuk
Reacties: Gius
All Purpose Cleaner = "Allesreinigers zijn veelzijdig en efficiënt voor het schoonmaken van het exterieur van je auto. Of je nu vuil, strepen of vlekken wilt verwijderen, deze producten zorgen voor een snelle en grondige reiniging. Merken zoals Meguiar's, Autoglym, en Valet Pro bieden krachtige oplossingen die veilig zijn voor verschillende oppervlakken. Of het nu gaat om de motorruimte, velgen of lak, een allesreiniger is onmisbaar voor elke autoliefhebber."