• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aquafilter 2000 extractor

Wallace

Detailing chief
24 jan 2018
61
75
61
Hallo Mededetailers

zijn er hier mensen die zulk apparaat gebruiken en hun ervaringen wensen te delen ?
gaat dus over de aquafilter 2000.
 
Die lijkt sterk op mijn Hydro 7000 extractor, alleen is die donkergroen met wit. Ik heb hem 2e hands gekocht en ben niet enthousiast van de koppeling voor de sproeifunctie, het apparaat zuigt wel goed droog, en maakt aardig kabaal maar dat is niet zo vreemd voor een apparaat met 1900 Watt.
 
  • Leuk
Reactions: Ric325i
Ik deel bovenstaande mening volledig (ook hydro hier) Leuk voor een paar keer per jaar, maar verwacht geen wonderen. Kwaliteit is redelijk maar niet grandioos.
 
Lijkt behoorlijk veel op degene die CC ooit verkocht
Nadeel was, dat als je niet oplette, de motor schuim meekreeg
En daarna gaf diezelfde motor dan een pokkelawaai ...
 
Prijs die ik vind is als je er 100 koopt ;)
En als het van buiten de EU komt willen de groene mannen van de Douane ook hun aandeel
 
  • Leuk
Reactions: tamer
Prijs is 180 €.
@ivo's en Cordoba : jullie krijgen wel vlekken weg ? Als het maar wat aanmodderen zou zijn kijk ik toch
liever uit naar iets anders...
 
Reinigingsmiddel is om het vuil op te lossen/los te weken. Met een zachte borstel werk je het in, om vervolgens het vuil en vocht uit de bekleding te zuigen. Bij mijn vorige auto heb ik het interieur vervangen door dat uit een sloopauto. Tijdens demontage niet opgevallen omdat de ruiten van de donorauto kapot/open waren, maar al tijdens de thuisreis stonk het behoorlijk naar rook. Thuis rustig de verschillende delen stuk voor stuk schoon gemaakt, en sommige delen met dikke kussens waar veel nicotine in was getrokken de behandeling meerdere keren moeten herhalen, maar uiteindelijk een goed resultaat. Het is eigenlijk net als bij velgen waar een dikke laag vliegroest op zit: dat krijg je niet altijd met 1x behandelen schoon, en dan moet je de behandeling herhalen.
 
Quantoxx
waarom moet er dan reinigings middel in de machine ?
Niks 'moet'. ;)

De één gebruikt reinigingsmiddel in de machine, de ander schoon water.

Ik gebruik zelf schoon warm water in de machine om te spoelen. Reiniginsmiddel in een sprayfles/drukpomp om de boel in te sprayen, borstelen en dan spoelen met water.

Je kan dus ook gewoon reinigingsmiddel in de machine doen, met de machine alles insprayen en niet zuigen, borstelen, sprayen en zuigen tegelijk, reinigingsmiddel vervangen voor schoon water en spoelen.

Of gewoon reinigingsmiddel in de machine, sprayen en zuigen tegelijk, klaar. :p (Meestal onvoldoende werking)
 
@Quantoxx Mijn extractor heeft 2 reservoirs: 1 voor sop, en 1 voor water en ik kan tijdens sprayen de verhouding tussen het sop en water varieren met een draaiknop. Overigens geef ik de voorkeur aan gewoon een drukfles zoals de Kwazar omdat je dan een betere controle hebt over de hoeveelheid vocht die je opbrengt.