• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aquartz sealant voordelig testen? We hebben een leuke deal! Edit: code toegevoegd aan topic.

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.807
200
Berkel en Rodenrijs
Zoals sommigen weten is Aquartz Nano Paint & Glass Coating een synthetische, niet organische, sealant met zeer duurzame eigenschappen. Naast dat het goede en permanent vullende eigenschappen heeft, maakt het ook het oppervlak harder en is het een stuk duurzamer dan de gemiddelde sealant. Het zou ook goed werken om ruiten duurzaam mee te sealen.

In aanschaf is Aquartz niet voordelig, maar we hebben bedacht om 30ml sampletjes van Aquartz te maken, waar je zelf mee kan testen. Inclusief sprayertje zou het 30ml sampletje dan tijdelijk € 8,99 gaan kosten.

We stellen maximaal 100 proefflesjes beschikbaar. Dit proefflesje is alleen voor de lezers van ons forum beschikbaar en maximaal 1 per persoon. Het flesje kan alleen met een speciale actiecode bij je bestelling toegevoegd worden. Deze code zal begin september in dit topic vermeld worden.

Edit:

De code is aangemaakt, maar we doen het vanwege technische redenen iets anders.

Je kan de sample nu in je winkelmandje plaatsen:

https://www.Carclean.com/product/AQuartz/Aquartz_30ml_Promo_sample__101859

En als je de actiecode: AQS gebruikt, krijg je korting op je order waardoor je de sample aankoopt voor € 8,99 (ipv € 15,49)

https://www.Carclean.com/merken/AQuartz

We willen zo proberen om je tegen een aantrekkelijke prijs kennis te laten maken met Aquartz en tegelijkertijd onze forumlezers een extraatje te gunnen. ;-)

Ik wil een beetje peilen wie er interesse in zou hebben, vermeld dat dan op de gebruikelijke manier hieronder.

Ja, ik heb interesse in een sampleflesje Aquartz:

1)

1) McShine
2) Blamm

Nou en of, ben al onder de indruk van de Reload, en zat al te overwegen om de 'gewone' ook aan te schaffen :)
Bring it on!

Misschien een leuke bundel icm de kleine flesjes Reload? ;)

Tim, kan je ook wat meer vertellen over de manier van opbrengen / verwerken ? Werkt dit hetzelfde als de overige glaze's ?
Lees namelijk in de beschrijving dat je de volgende spullen nodig hebt :

Voor applicatie heb je o.a. IPA Alcohol nodig, een hete lucht pistool en machinale applicatie is aan te raden.

Heb overigens nog wel een rode Megane (met unilak) in de aanbieding waar ik dit evt op zou willen testen mocht het aanbrengen op de normale manier kunnen.

1) McShine
2) Blamm
3) Juffer1

1) McShine
2) Blamm
3) Juffer1 (mits "normaal" aan te brengen)
4) Rodders

Nieuwe spullen, die wil ik altijd uitproberen :jippie

Ontvetten met IPA, Spruzzo of Final Inspection is wel raadzaam, om de hechting te optimaliseren. Je mag ook een Fohn gebruiken om de laag te laten drogen. We zullen nog een uitgebreide how-to schrijven voor Aquartz en dan moet het iedereen lukken.

1) McShine
2) Blamm
4) Rodders
5) Leon1987
6) -Vanquish-

Als ik in september iets bestel, bestel ik het zeker mee! Hoeveel heb je zo eigenlijk nodig om een volledige wagen te doen?

Thanks Tim, het was maar om te weten, moest het product bevallen, hoef je gelukkig geen liter te bestellen, want dat kan ik me niet veroorloven ;-p

1) McShine
2) Blamm
4) Rodders
5) Leon1987
6) -Vanquish-
7) D-J

Mag ie met de extractor mee???

1) McShine
2) Blamm
4) Rodders
5) Leon1987
6) -Vanquish-
7) D-J
8) RedCat
9)

Mooi genoeg voor de motor :jippie

Hans

1) McShine
2) Blamm
4) Rodders
5) Leon1987
6) -Vanquish-
7) D-J
8) RedCat
9)Bartr123

Afgelopen weekend nog een hele discussie over gehad,nu de mogelijkheid om het klein te testen,als het werkt ben ik om.
Zal dus ook met een fohn aan de slag gaan,op de Antara....

1) McShine
2) Blamm
4) Rodders
5) Leon1987
6) -Vanquish-
7) D-J
8) RedCat
9) Jeroen

Mooie test voor op de ramen!
Aangezien ik daar nog altijd niet tevreden mee ben op één of andere manier :roll

1) McShine
2) Blamm
4) Rodders
5) Leon1987
6) -Vanquish-
7) D-J
8) RedCat
9) Jeroen
10) Hollywood

Maar ik kan niet wachten tot september met bestellen:'( :'(

1) McShine
2) Blamm
4) Rodders
5) Leon1987
6) -Vanquish-
7) D-J
8) RedCat
9) Bartr123
10) Jeroen
11) Hollywood

Opletten met deze lijst overquoten,Jeroen had me er afgedonderd:klap

1) McShine
2) Blamm
4) Rodders
5) Leon1987
6) -Vanquish-
7) D-J
8) RedCat
9) Bartr123
10) Jeroen
11) Hollywood
12) Blacpassat