• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Ook interessant idd. Is wel handig, zeker zoals vandaag met polijsten. Kun je best veel op kwijt. Toch eens bij de action kijken, en anders is die van de IKEA een goede optie. Thx
 
Dat zijn Karcher Organizers.
Besteld bij bol.com


WP_20180919_12_55_55_Pro.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Giltix
Ik begrijp alleen de Isolatietape op de Raskog niet,... Probeer je hiermee de roltafel bestand te houden tegen, vocht, alkaliën, zuren, corrosie, UV en andere weersinvloeden? Ben bang dat je nu veelste weinig hebt gebruikt,...
 
Het heeft een echte reden, maar laten we het erop houden dat het er cool uitziet ;)

Het karretje stond eerst in een magazijn en alles wat daar in de weg zou kunnen staan moet een soort herkenning hebben. Op deze manier zou het karretje beter zichtbaar moeten zijn. Voor wie weet ik niet maar staat leuk toch
 
Klopt, ik heb ook wel grotere zien staan hoor, maar dan neemt ie ook weer meer ruimte in. Bij mij istie vooral bedoeld voor tijdens het polijsten om flesjes, pads, doeken. Moet karretje nog wel even in elkaar zetten, maar komt vanzelf, haha. Heb ook nog paar handige bakjes meegenomen.
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
De vervanger voor Obsession Wax is bepaald. Ik denk een verrassing en onbekend merk voor velen maar "stay tuned" voor updates.

Dit noemen ze cliff hangers toch? Maar ik hang meestal mijn kleding aan kledinghangers, soms kostuumhangers maar cliff hangers? Heeft iemand hier een cliff aan?
 
Laatst bewerkt: