• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Na het proberen van CandyGloss ben ik ook verslaafd geraakt aan de waxen van Waxaddict. De volgende uitdaging wordt dus dan ook om alle wax-jes te verzamelen. Beginnend met CandyGloss natuurlijk...
 
  • Leuk
Reactions: MeganeRS
@Istnogferarie , welke collectie is het beste ;) of gaat t om de verzamelkick?;)
En waarom geen Poorboys verzameling?

Wie weet komt Poorboys er ook nog wel ;)

Dodo Juice is mijn eerste keuze qua werken. Gyeon is ook erg goed, mooie flessen, goed spul, maar heel erg coating gericht. Waxaddict is ook erg leuk, ruikt zalig en werkt ook erg goed. Bij 9 van de 10 producten is het niet het product wat slecht is maar de gebruiker die teveel verwacht of er niet mee kan werken.

Poorboys is in mijn ogen niet "speciaal" genoeg. Goed werkende producten in een simpele fles, beetje net als Autoglym.

Ik heb nog geen 4e "speciaal" merk kunnen vinden die CC verkoopt.
 
  • Leuk
Reactions: The X man
Wat maakt een merk speciaal genoeg dan? :) Ik let eigenlijk ook alleen op de werking en prijs. Ik vind DodoJuice heel kleurrijk en íets duurder als gemiddeld, zoals Meguiars. Enige verschil is dat Dodo dingen maakt die ook daadwerkelijk nut hebben, haha!

Ik vind de uitstraling van sommige merken inderdaad wel opvallend. Zo vind ik bijv. Gyeon de indruk "hoger segment" geven, DodoJuice is de mafklapper van de groep, Monello een wat luxere indruk, WaxAddict speelt daar tussenin, Meguiars de "Kijk! Mooi! Kopen!, etc. :p
 
Mee eens, ik heb van alles een beetje afgaande op referenties en tips hier op t forum.
Vindt dodo idd net n beetje meer hebben, maar ik heb naar mijn bescheiden mening meer value for money bij Poorboys. Wil van beide mn collectie verder opbouwen muv de Nanolex coating... deze is echt de " exoot"
 
Elk bedrijf heeft ook zijn eigen kwaliteitsstandaard. Daar zitten zeker verschillen tussen. Net als de service bij carclean ongekend is. Dodo zit qua kwaliteit aan de bovenkant. Andere merken weet ik niet zo goed, er zullen natuurlijk ook toppers bij zitten, want er zijn zoveel producten...

Mja, als je zoals Arie een verslaving hebt die niet te stoppen is dan moet carclean gewoon 'om'. Tijd voor een speciaal merk erbij, Arie neemt er vast genoeg van af!
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
En vandaag weer een leuk pakketje mogen ontvangen.

Nummertje 4 in de Waxaddict verzameling.
WP_20170614_19_29_48_Pro.jpg
 
Sinds 2008 heb ik nog niet zo een freak gezien als jij.

Is dat een compliment of ??

Het grappigste van deze opmerking is dat ik op de xbox de bijnaam freakster had omdat ik helemaal als een malloot gedroeg met de headset op... Dit is dus hetzelfde gebleven alleen een andere hobby