• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Pfoe, als je nou in de buurt woonde, haha.
Bedankt voor het aanbod.

Klinkt ook wel interessant voor op de velgen inderdaad. Misschien werkt het extra goed op ingevreten plekjes. Gebruik jij op de velgen een zachte of medium klei?

Die van Monello die ik heb is vrij zacht.
 
Ik gebruik sowieso altijd een medium klei, liefste DJ SN Medium Clay, maar de Black is ook erg lekker maar niet echt voor de lak.
De Fine werkt ook erg lekker op de lak
 
En hij is binnen. En wat een licht. Is moeilijk vast te leggen maar voor mijn gevoel extreem veel. Hij is ook groter dan verwacht.
Alleen maar de 3x 35w 375 lumen thuis LED aan.
WP_20170923_17_56_16_Pro.jpg


Nieuwe 100w 8000 lumen aan.
WP_20170923_17_56_20_Pro.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
Misschien kan je beginnen met de andere verlichting uit te zetten :yum:yum


Misschien ben ik wat suf, maar vroeg me eerst een minuut af waar ik naar keek op de foto.. zo iets van "leuk schilderij, maar niet echt detail gerelateerd"
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx en mk-us
Mooi lampie. Heb twee andere vraagjes @Istnogferarie:
1) Ben wel benieuwd welke puck je gebruikt voor Tire?
2) Die banden ogen erg “vettig”, dat heb ik niet met Tire (meer zijde-look), breng je meerdere laagjes aan of zo?
 
Ik heb er een pompje opzitten en heb geen idee hoeveel ik er op heb zitten.... Ik reinig altijd erg goed met een ontvetter of Mothers Tire Renew Cleaner waardoor het droog wordt, dan lekker dik in de Tire. Half uurtje in laten trekken en afnemen met een Piccolo Nero.....
 
Gefeliciteerd met de machine. Maar waarom zijn de Rupes pads geadviseerd(overigens niets mis mee) en niet een ander merk?

Johan heeft wel wat meer geadviseerd, die jongen kan lullen zeg... ;)
Ik wil perse dezelfde pad - pasta combinatie voor de 6,5" XFE 7-15 150 en 3,5" voor de te komen XFE 7-12 80.
En dan zijn er maar 2 merken die ze allebei leveren. Monello en Rupes. En Monello pads op een grote uitslag zie ik persoonlijk minder zitten...
 
  • Leuk
Reactions: Pter en Ric325i