• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Uhm, : unamused:: unamused: vandaag 2 pakketjes ontvangen....

Pakketje 1 : Waxaddict
Bekijk bijlage 102893
Vortex, Kudos, Randomz, Dual Pile Edgeless, Pure shampoo, Hydroglaze.....

En zo staat het dan opgeruimd in de kast.
Bekijk bijlage 102894

Pakketje 2 moet nog uitgepakt worden maar dat doen we als de kleine op bed ligt, dus tot straks. :pensive:

Hey, woon je hier???
Pakketje 1 idem, behalve de Edgeless en het opruimen. Geen sticker en pad??
Pakketje 2 idd nog niet uitgepakt...
 
Geen sticker en pad??

Uhm neej, ik ging er van uit dat het er niet bij zit vanwege de grote kortingen die erop zitten.
In de webshop werd dan ook vermeld, gratis verzending - gratis shampoo bij de vortex - gratis hydroglaze bij kudos en de grote kortingen.
De 2 doeken had ik apart mee besteld.

Wat zat er in jou pakketje 1 dan ?
 
Het is ook meer autistisch dan dat het nut heeft in veel gevallen maar het werkt wel prettig.
Bijna alles zit ook in een kleur codering.

1. Groen is voor glas, Blauw is voor wassen en interieur, Wit is interieur glas en drogen. Uitzondering hier is Geel (Yellow Fellow) voor polijsten.

2. Grijs en Geel is velgen, banden en metaal.

3. Paars (Gyeon) en Oranje (Waxaddict) zijn voor wet sealants en wax. Uitzondering hier is Blauw (Crazy Pile) voor spray wax.

Deze gaan nooit gezamelijk in dezelfde was omdat wax en spray wax/sealants de droog doeken kunnen verknallen en velgen en banden doeken is in mijn ogen niet slim om die bij de goede doeken te wassen. Even een thuis tip, tja waar je wel niet over na kunt denken. Wit, Groen en Blauw in één wasmachine is geen toeval, op deze manier blijven de doeken zoveel mogelijk kleur echt.
 
Uhm neej, ik ging er van uit dat het er niet bij zit vanwege de grote kortingen die erop zitten.
In de webshop werd dan ook vermeld, gratis verzending - gratis shampoo bij de vortex - gratis hydroglaze bij kudos en de grote kortingen.
De 2 doeken had ik apart mee besteld.

Wat zat er in jou pakketje 1 dan ?


Ik had dzelfde sticker en pad die @RoyR ook heeft gekregen. Verder identieke bestelling, op de doekies na.
 
Het is ook meer autistisch dan dat het nut heeft in veel gevallen maar het werkt wel prettig.
Bijna alles zit ook in een kleur codering.

1. Groen is voor glas, Blauw is voor wassen en interieur, Wit is interieur glas en drogen. Uitzondering hier is Geel (Yellow Fellow) voor polijsten.

2. Grijs en Geel is velgen, banden en metaal.

3. Paars (Gyeon) en Oranje (Waxaddict) zijn voor wet sealants en wax. Uitzondering hier is Blauw (Crazy Pile) voor spray wax.

Deze gaan nooit gezamelijk in dezelfde was omdat wax en spray wax/sealants de droog doeken kunnen verknallen en velgen en banden doeken is in mijn ogen niet slim om die bij de goede doeken te wassen. Even een thuis tip, tja waar je wel niet over na kunt denken. Wit, Groen en Blauw in één wasmachine is geen toeval, op deze manier blijven de doeken zoveel mogelijk kleur echt.

Wow, hier is wel heel goed over nagedacht. :innocent:
Ik volg het volgens mij niet helemaal, want ik zie zo twee keer geel en twee keer blauw... (Maar dan kijk je ook welk merk en type doek het is, neem ik aan?)
 
Wow, hier is wel heel goed over nagedacht. :innocent:
Ik volg het volgens mij niet helemaal, want ik zie zo twee keer geel en twee keer blauw... (Maar dan kijk je ook welk merk en type doek het is, neem ik aan?)

Klopt. Niet iedereen houdt zich aan mijn kleur codering.
Yellow Fellow zijn de beste polijstdoeken maar de naam verraadt al dat deze niet in de kleur blauw, groen of wit zijn. EN de Crazy Pile's (diverse producten) zijn alleen maar in het blauw en als spray wax doeken zijn dit echt magnifiek.
 
En om de uitdrukking "van doeken heb je nooit genoeg" te bevestigen, toch maar weer even langs mijn vrienden.
Johan was gezellig en Benita, heel erg bedankt voor je hulp en de heerlijke schuimpjes.

WP_20171205_13_20_09_Pro.jpg
 
Valt tegen. Ik ben behoorlijk intiem met mijn doekjes en als er vlekken of "knopen" in zitten dan gaan ze er van door, oftewel foetsie. Alles voor mijn 4 wielig schatje ;)
Een doek heeft ook maar een bepaalde levensduur.
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
Uhm :rolleyes: ik denk dat ik het doekje maar even aan vrouw lief ga geven dan ;)
Het is een doekje uit de Crankalicous lijn maar het is in principe een Mint Merkin (glas doek) in het geel en iets kleiner. Ik gebruik deze voor de metal polish van de uitlaten en dergelijke. Werkt erg goed, geeft meer 'bite' dan een gewone microvezel doek.