• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Ik kom net in een Google afbeeldingen zoekopdracht (iets met Dodo Juice) deze tegen: :joy:

51vWh7czuYL.jpg


Dus ik moest gelijk aan @Istnogferarie denken en moest hem hier even delen :innocent:
 
Erg mooie collectie, was is je favorite ? (zal wel moeilijk worden), ik zit te twijfelen tussen de waxaddict kudos en de Icon van Obsession waxen de infinity glas canopy
 
Favoriet? Erg moeilijk.

Custom Show Gloss is erg makkelijk in gebruik en erg mooi. CandyGloss is iets moeilijker is verwerking maar ook erg mooi. Vitreo is een erg goede allrounder.
Vortex en Kudos zijn pareltjes. Quartz ook. Helaas zijn Waxaddict waxen wel waxen met een handleiding. In het idee verwerkbaarheid en dombo proof....
Dodo Juice Hybrid, Supernatural 2.0 en de 8 begin waxen zijn zalig. Obsession ken ik nog niet zo goed. Heb de Dynasty, Icon en nog eentje geprobeerd maar die waren eitjes om te verwerken en erg mooi in resultaat.
 
Tsja, tot 12 jaar geleden was hier een heel mooi spreekwoord voor, voor de waxen “in het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst”

Tegenwoordig spreken we over “loop geen onnodig risico” :blush:
 
Ik denk dat ik heel veel ga missen, net als deze, de komende tijd. Vanochtend de sleutels gekregen van ons nieuw stulpje (vanaf vandaag groot huis bezitters) dus er moet gedelegeerd worden, werk uit handen geven en vooral nieuwe spullen kopen wat niet detailing gerelateerd is ;)

Ben net bezig geweest met het dhz lijstje.
5 emmers latex, 3 bussen verf, 1 bussen grondverf, kwasten en rollers en dergelijke, nieuwe raam uitzetters, nieuwe raam klinken, nieuwe stopcontacten, nieuwe schakelaar en schakelingen.... Pin limiet maar even opschroeven ;)
 
Ik denk dat ik heel veel ga missen, net als deze, de komende tijd. Vanochtend de sleutels gekregen van ons nieuw stulpje (vanaf vandaag groot huis bezitters) dus er moet gedelegeerd worden, werk uit handen geven en vooral nieuwe spullen kopen wat niet detailing gerelateerd is ;)

Ben net bezig geweest met het dhz lijstje.
5 emmers latex, 3 bussen verf, 1 bussen grondverf, kwasten en rollers en dergelijke, nieuwe raam uitzetters, nieuwe raam klinken, nieuwe stopcontacten, nieuwe schakelaar en schakelingen.... Pin limiet maar even opschroeven ;)

Al die verf, kun je mooi gebruiken voor proefpanels voor het detailen. :p Succes met je 'nieuwe extra baan' Arie, en dat je maar snel veel plezier van je nieuwe woonplek mag hebben.
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Ik twijfel om dezelfde kast te kopen voor t nieuwe huis... Maar, ben bang dat als er een product gaat lekken o.i.d dat dan gelijk de boel beschadigd is.