• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

En sjeemienee zoals jullie wel eens plegen te zeggen...wat een verzameling :O Ik kom nog niet in de verste verte aan een kwart van jouw collectie en mijn vrouw vind mij al niet normaal meer :D

Dat is ook waarom ik # Het complete zaterdag weg bij je vrouw * Wash & Wax * plan. zoveel mogelijk probeer te doen
 
  • Leuk
Reactions: deasha
Vandaag de boel een beetje aangevuld
WIN_20160719_11_59_04_Pro.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Tommy86
Het spijt mij heel erg jongens en meisjes. Het is inderdaad waar, alle geruchten kloppen; Ik heb niet Dodo Juice gekocht. :oops::oops::oops:
Zal wel door de hitte komen...
 
De foto is gemaakt met de paracetamol (tablet) met erg slechte camera kennelijk.

We hebben in niet alfabetische volgorde :
Total Wipe Out - All Purpose Cleaner
Release the Grease - Engine Bay Cleaner (APC+D)
Supernatural - Tar & Glue Remover
Ferrous Dueller - Iron Remover
Mellow Yellow - Wheel Cleaner
Time to Dry - Quick Detailer (cadeautje)
Crudzilla - Traffic Film Remover
Basics of Bling - Tyre & Trim

En mijn schaam momentje :
Tuf Shine - Tire Cleaner (magnifiek goedje, magistralend product)
 
Nice hoor! De time to dry al geprobeerd? Is die beter dan een detailspray voor droogwerk?

Nee heb het nog niet geprobeerd maar wel uitgezocht hoe en wat en dit product doet ongeveer hetzelfde als Basics of Bling Detailing Spray.
Er zit een verschil in en dat is dat Basics of Bling Detailing Spray een heel klein beetje carnauba bevat en Time to Dry een heel klein beetje sealant. Time to Dry doet niet aan beading alleen aan sheeting vandaar....