• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Crudzilla is heel erg agressief.
Nooit langer dan enkele minuten op de auto laten zitten.
Ik gebruik het als ik mijn eigen auto's een volledig stappenplan geef (dus inderdaad om de wax te strippen) of bij auto's waar geen wax op zit als pre-wash.
 
Wacht even... jij bent pas lid sinds Januari dit jaar!?
Ik snap dat het wegens de lage rente geen zin heeft om geld te sparen, dan maar Dodo sapjes in huis halen!

Respect hoor, lekkere uit de hand gelopen verzameling :p.
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Wacht even... jij bent pas lid sinds Januari dit jaar!?
Ik snap dat het wegens de lage rente geen zin heeft om geld te sparen, dan maar Dodo sapjes in huis halen!

Respect hoor, lekkere uit de hand gelopen verzameling :p.

:joy::joy::joy::joy:

Het is een klein beetje uit de hand gelopen.
Ik heb in augustus mijn huidige auto gekocht en wilde deze met de hand wassen om haar langer mooi te houden wat uiteindelijk heeft geleid tot deze collectie...
Ik sta er zelf soms ook van te kijken.

Maar Truus glimt iedere dag!
IMG_20160709_155825.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
Denk dat importeur/vertegenwoordiger/account manager van DDJ minder in de winkel heeft staan.
Nu je "vreemd" bent gegaan, zou het mij niet verbazen als ze binnenkort ff bij je langskomen. Niet om te praten of voor een bakkie koffie, maar om je een baan aan te bieden als DDJ hoogleraar.
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Had een kwestie van kiezen momentje tussen Red Mist Tropical - Protection Detailer of Supernatural - Acrylic Spritz als een QD+.
Ik moest kiezen omdat de ruimte in de tassen collectie maar één klein flesje toeliet. Heb Red Mist Tropical besteld en ga deze morgen lekker uit proberen. Echter ook bezig geweest met wat schuiven en tádáá, ruimte voor nog een klein flesje. Supernatural - Acrylic Spritz, jij wordt besteld als de Brexit dagen zijn gekomen.

Het leven is best moeilijk als je verslaafd bent ;)

Live de Dodo way.
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
Is Dodo dan niet Engels? Dacht dat het ook van Engelse makelaardij was.
Op de website: Dodo Juice is a Limited Company, registered in England
 
Ja klopt. Kwam op Facebook voorbij. Maar die Red Mist is toch van Dodo. Dan loop je wel korting mis.
Of ik snap je even niet ;) @Istnogferarie

Want zoals ik het begrijp heb je de Red Mist al besteld. (Overigens benieuwd naar de resultaten)
En die andere bestel je volgende week.
 
Serieus, bestel jij iedere week? Niet omdat t moet maar omdat t kan ofzoiets:p?

Mij verklaren ze al voor gek met m'n 4x ofzo afgelopen half jaar.

Je weet dat de kastelijn je geen alcohol meer mag geven om je tegen jezelf te beschermen he? Heeft Tim nog niet gebeld?:D