• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arjan komt ook kijken!

ArjanM

Detailing rookie
3 mrt 2013
4
0
Hallo allemaal!

Even een kort voorstelrondje. Mijn naam is Arjan en ik rijd een Lexus CT200h.
Heel wat anders dan mijn vorige auto's: een Impreza WRX en daarvoor een Ibiza 1.9 TDI met een JD chippie (170pk/400nm).
Maar, de Lexus rijdt heerlijk, de audio is om van te genieten en hij brengt een soort rust:ja

Poetsen kan je op (bijna) alle auto's.
Ik lees al tijdje mee op dit forum en het duwtje wat ik nodig had om me te registreren was eigenlijk omdat ik een goed woordje wil doen voor de jongens van DSH Repair in Den Bosch.

Ik had de pech een flinke steen onderweg tegen te komen die een deukje in mijn motorkap sloeg. DSH heeft mijn deukje prachtig hersteld!
De 'chip' ga ik zelf proberen weg te werken met een lakstift en alle tips en wat producten die ik hier heb gevonden.;-)

Tot gauw!

Groet,
Arjan

Dank! Ok;)

Ben nog niet zo bedreven is fora. Als je een plaatje wilt toevoegen, moet je dan de foto op een (andere) plaats op internet uploaden?

Welkom Arjan. Inderdaad plaatjes moet je uploaden op een externe (web)server zoals bijvoorbeeld Photobucket of Picasa webalbum. Vervolgens plaats je de locatie ( de url-link) in een tag

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok! Dank voor de uitleg.
Ik kijk uit naar het mooie weer. Lekker detailen op een mooie dag, graadje of 21, in de schaduw, geen wind... (heb helaas geen garage...)

Welkom hier Arjen, en als je goed rond hebt gekeken, weet je dat DSH voor de echte bekenden hier, ook bekend is: ze zijn zowel in 2012 als in 2011 actief geweest met 'uitdeuken zonder spuiten' tijdens de Summer Detail Day.

Klopt Cordoba. Ik ben via dit forum ook bij DSH terecht gekomen:) Lijkt me leuk eens deel te nemen aan een activiteit dit jaar.