• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi 80 B4 Volledige detail

RoyBa

Detailing guru
13 jan 2019
109
105
Kampen
Hallo medepoetsfanaten,

Inmiddels kan ik me beter hobby Audi poetser gaan noemen i.p.v hobby autopoetser:joy:. Afgelopen week heb ik de B3 generatie onderhanden genomen en gister was de Audi 80 van de B4 generatie aan de beurt. Gelukkig was deze iets minder ver heen maar ook hier ging de nodige tijd in zitten. Ik heb afgesproken om de buiten en binnenkant aan te pakken zodat deze weer netjes bij de tijd is. De auto komt net terug van de spuiter het rechter spatscherm en voorbumper waren vers gespoten.

Aanpak


Ik ben begonnen met het wassen van de auto op alle gebruikelijke kruispunten. Toen dit klaar was ben ik begonnen met het kleien en vervolgens het polijsten. De auto heb ik behandeld met de rotary en vervolgens nagepolijst met de excentrische machine. Alles op hoogglans gebracht met de PX lijn. De kunstofdelen aan de buitenkant voorzien van PVC coat en de banden voorzien van een dressing. Vervolgens ben ik verder gegaan met de binnenkant deze grondig uitgeblazen en gestofzogen. Vervolgens de motorruimte opgefrist en de ramen gereinigd.

De foto's:
IMG_6300.jpg

IMG_6301.jpg

IMG_6305.jpg


IMG_6308.jpg

IMG_6309.jpg
IMG_6310.jpg
IMG_6312.jpg
IMG_6313.jpg
IMG_6314.jpg
IMG_6315.jpg

IMG_6316.jpg
IMG_6317.jpg
 
Laatst bewerkt:
Auto wat je niet meer zo snel in het straat beeld ziet... Mooi opgeknapt!