• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Hoi!

Redelijk nieuw hier, maar bij mijn vorige vragen toch heel goed geholpen en zelfs toen een persoonlijke afspraak gemaakt met een user van hier welke mij perfect had geholpen, dus hopelijk krijg ik bij deze ook de nodige informatie voor een beginner wat wijzer te maken :-)

Nou, ik begin bij het begin. Ik heb sinds vorige maand een A1 2019 aangeschaft welke 1.9 jaar oud is, maar bij nadere inspectie toch hier en daar wat schade heeft bij het interieur en exterieur (krassen vooral). Ik wil beginnen met het interieur aan te pakken, maar daarin ben ik helaas volledig nieuw (nooit gedaan). Na een paar video's te bekijken kom ik tot deze winkelwagen:

[ATTACH=full]141868[/ATTACH]

Op de Iron Remover na (dat is voor het exterieur gebeuren) is dit iets waar ik aan de slag mee kan? En ja, er zullen zeker mensen zijn die XXX merk beter vinden (dat is altijd een persoonlijk iets) mijn vraag is meer of ik iets over het hoofd zie, of iets wat ik écht nodig heb om het interieur grondig aan te pakken; zo zijn er duidelijk zichtbare krassen bij de deurhandles van nagels, en wil ik ook het plastic weer zo goed als factory zwart krijgen. Ook de stoelen (fabric) wil ik aanpakken, en waarschijnlijk ook het stuur/infotainment system (touchscreen dus).

Ik maak me alleen wat zorgen over het dashboard, dat is geen plastic maar meer plastic/heel soft rubber achtige finish. Ik denk dat mensen met een A1 2018-2020 begrijpen wat ik bedoel, is nogal moeilijk uit te leggen kan dit prima gecleaned worden met de Autoglym Vinyl & Rubber care? Of zou ik daar toch iets anders voor gebruiken?