Na aankoop van mijn eerste "echte" auto ook voorgenomen deze goed te verzorgen. Dit omdat de vorige eigenaar hier ook niet vies van was.
Heb de volgende spullen gebruikt:
California Gold Car Wash
FX SynWax
Microfiber Applicator Pads
Glass Cleaner
Liquid Leather Conditioner
California Gold Clay Bar Paint Saving System
Liquid Leather Gentle Cleaner
Eerste gewassen met 2 emmer methode. Afgenomen met een drying towel (wat neemt dat veel water op zeg). Daarna de gehele auto een kleibeurt gegeven. Eerst even gespiekt op youtube hoe en wat. Maar volgens mij was de vorige eigenaar ook een kleier wat de auto was volgens mij goed schoon. Na het kleien de auto in de FX synwax gezet. ALLE ruiten gedaan met de glass cleaner.
Daarna de ledere bekleding behandeld uit gezogen en afgewerkt.
Foto's voor:
Foto's na:
Nu heb ik naar mijn idee nog wel wat swirls op de auto. Deze zou ik graag zien verdwijnen. Wat doe ik verkeerd of wat moet ik extra doen? Meer tips altijd welkom!!
Heb de volgende spullen gebruikt:
California Gold Car Wash
FX SynWax
Microfiber Applicator Pads
Glass Cleaner
Liquid Leather Conditioner
California Gold Clay Bar Paint Saving System
Liquid Leather Gentle Cleaner
Eerste gewassen met 2 emmer methode. Afgenomen met een drying towel (wat neemt dat veel water op zeg). Daarna de gehele auto een kleibeurt gegeven. Eerst even gespiekt op youtube hoe en wat. Maar volgens mij was de vorige eigenaar ook een kleier wat de auto was volgens mij goed schoon. Na het kleien de auto in de FX synwax gezet. ALLE ruiten gedaan met de glass cleaner.
Daarna de ledere bekleding behandeld uit gezogen en afgewerkt.
Foto's voor:
Foto's na:
Nu heb ik naar mijn idee nog wel wat swirls op de auto. Deze zou ik graag zien verdwijnen. Wat doe ik verkeerd of wat moet ik extra doen? Meer tips altijd welkom!!