• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi A4 1995, niet voor mensen met hartkwalen of psychische problemen!

SanguiniusNL

Detailing trainee
22 apr 2012
247
47
35
Nou, hier dan dus mijn audi.

Ik moet zeggen dat ik er erg blij mee ben, ondanks het uiterlijk... :lol
`tis een 1.6 benzine met 302.xxx op de teller maar loopt en rijdt perfect.
interieur is makkelijk en comfortabel en na een rondje extractor zal het ook wel weer lekker fris zijn ;)

Ik wil er zo min mogelijk aan doen eigenlijk, maar wat er wel gaat gebeuren;
-2 nieuwe deuren passagierskant
-nieuwe dakraam schakelaar plaatsen (vorige eigenaar had een nep-alerm-lampje in de plaats geinstalleerd :|~* )
-Electrische ramen plaatsen
-evt. dingen als nieuwe stoelen en stuur (als het allemaal beetje cheap te vinden is)
-auto matzwart/ schoolbordverf spuiten/rollen
-velgen een zeer opvallende kleur geven :lol

genoeg ge****, hier een paar foto`s.

**WAARSCHUWING**
Niet voor mensen met een zwakke maag :lol

(gister m`n achterband lekgereden... :( )
IMG_0580.webp

IMG_0578.webp

IMG_0581.webp

IMG_0586.webp

IMG_0591.webp

IMG_0588.webp

IMG_0599.webp

Binnenkort heb ik een DAP, dus dan ga ik eens kijken wat er allemaal kan, want dit is toch de ultieme test-panel denk ik zomaar!!
Mensen die ook iets graag willen uitproberen zijn ook welkom :-)^
slechter kan het toch niet! :-b

wat ik zou doen:

2 deuren op de sloop zelfde kleur halen, spatbord over (laten) spuiten voor weinig en polijsten die bak

wedden dat je deze auto niet meer terug kent!?

Of gewoon het naast gelegen kanaal/sluis in rijden :lol

Wel ff schoonmaken natuurlijk slimme ;)
Maar `kga ze met 'gewone' spuitbusjes spuiten, plastidip is evengoed best prijzig...

veel succes met dit project uit Prinsenbeek (toch nog steeds een bietje mijn durpke)

Hee zo'n sprintblauwe Audi? Ik ken iemand en die heeft een neef en die zijn broer..........................nou ja laat maar.

Ik zou eerst de ramen pikzwart tinten, stel je voor dat men je hierin achter het stuur ziet zitten !

Ken je beweegredenen niet waarom je voor deze auto hebt gekozen, maar ik kan me niet voorstellen dat je zoiets zou kopen.

Auto staat verleidelijk dicht bij de plomt,maak er gebruik van..Grijns...

Nee..Kan best wel goed komen, 2 deuren,voorscherm proberen in kleur te krijgen, hoop wetsanden,polijsten..

Verder zal deze audi best wel onverwoestbaar zijn waar je nog best een poos plijzier van kan hebben.

Het idee van plastidip is ook wel een goeie eigenlijk.

Sterkte en succes er mee!

licht opschuren en met de verfroller eroverheen! Met kameraad van me ook eens gedaan en dan met schoolbordverf inderdaad, naar meeting geweest en stoepkrijtjes op de voorruit gelegd
en aan eind van de dag was heel de auto ondergeschreven en getekend( met normale teksten/plaatjes jawel ,^^ )

@ Juffer1; ik heb deze auto gekocht omdat;
-ik m voor heel, HEEL weinig kon overnemen van een vriend
-deze auto voor dagelijks gebruik aanzienlijk zuiniger is dan mijn geliefde opeltjes met 2.4 motoren ;)
-met deze zal het mij een wortel wezen of er een krasje/ deukje bij komt :lol

SanguiniusNL zei:
-met deze zal het mij een wortel wezen of er een krasje/ deukje bij komt :lol

Waar is er nog ruimte voor meer krassen en deuken? :)_[] Geen gekke wagen, verdiend wel wat meer aandacht dan de "reguliere" detail. Succes in ieder geval.

Hier een topic van een Amerikaan die zijn Audi had gespoten met "bedliner": http://jalopnik.com/5453057/bedlinered-audi-a4-hotness-or-heresy, een superharde/stevige coating die ze aan de binnenkant van een laadbak van een pick-up truck spuiten. Krasjes geen kans! :lol

Pros:
You'll never have to wash it again
Stone chips are a thing of the past
You can strap skis or other loads to the roof without padding
Cheaper than a new paintjob

Cons:
Added weight — including un-sprung weigh

soort granietlook, ziet er wel gaaf uit hoor.

Pas nog een topic ergens gezien van een gozer die zijn A4 avant met mat zwart had bewerkt. Die had bij de lidl of zo spuitbusjes gekocht van een paar euri-stuk.

Pliastidip zis ook een gave-goedkope maniet om het te doen, vooral met zo´n verfspuit