• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi A4 Quattro

VAG TT

Detailing rookie
16 mei 2008
81
0
Zo we zijn vanmiddag aan het detailen geslagen, mijn nieuwe vriendin en ik op de nieuwe A4. Twee weken oud, maar te smerig om aan te raken.:sob:

We hebben alle nieuwe Meguiars producten getest die Tim ons heeft gestuurd. WAT een goed spul.:)^

Kost wat tijd om zo'n auto met twee personen te doen, dik een paar uur, maar het is dan wel goed.

Eerst water en zeep (de lak is nog nieuw, durf nog niet met foam). Toen de fles wax en de glass clean. Erg fijn spul, helemaal niet bewerkelijk en ik moet zeggen, het produkt ruikt nog lekker ook. ,^^

@ Tim, als je dit leest. Ja je krijgt de grootste complimenten van een vrouw die vind dat je ons kwaliteits doeken hebt gegeven, wat een handig spul zeg. Ik heb de doeken nu maar in de wasmachine gedaan, mag toch wel hè? :confused:

Toen de pot met Wheel Wax. Deze gesmeerd op nieuwe LM velgen. Erg bewerkelijk dat spul, er op gesmeerd, misschien net wat te veel, maar dat uitpoetsen, pfwuhhhh.:sob: Drama.:D Ik hoop daarna dat ze beschermd zijn en het zwart er straks makkelijk af kan spuiten.

Tim we zijn zéér tevreden met alle Meguiars produkten die je ons hebt gestuurd. Ik mis nog één produkt. Ik wil iets op de banden smeren zodat ze weer zwart glimmen, maar welk produkt, wie oh wie ???:weetniet

Morgen de TT, deze is helemaal smerig, maar daar zet ik de hogedrukspuit op met de foam cleaner van Tim.:-" OOk een mogelijkheid om die nieuwe fles Leather clean op de stoelen eens te testen.

Tenslotte: de resultaten, alsof ie uit de showroom komt.,^^

4uunoz.jpg


29pvpzn.jpg


2d92rh3.jpg



En ach detailen met z'n tweetjes is best leuk met een drankje erbij.:party:
 
Blij te horen dat alles bevalt! De doeken kunnen inderdaad in de wasmachine, er is alleen 1 maar... geen wasverzachter gebruiken! Kijk voor de zekerheid op het wasmiddel of deze toevallig ook geen wasverzachters heeft, dat wil nog wel eens gebeuren.

Tim we zijn zéér tevreden met alle Meguiars produkten die je ons hebt gestuurd. Ik mis nog één produkt. Ik wil iets op de banden smeren zodat ze weer zwart glimmen, maar welk produkt, wie oh wie ??? :weetniet

Meguiar's Endurance Tire Gel ! :)^
 
Nee Stimpy68, wij gebruiken géén wasverzachter. Ook niet in die Ariel wasmiddel.

Dat andere product, de Meguiars endurance tire gel die moet ik nog hebben, ik ga deze meteen bestellen bij carclean, die fles mis ik. Ik heb voor 500 Euro producten gehad van Tim, maar deze zat er niet bij en die wil ik graag. Bestellen die hap.:party:

Maar ja het resultaat mag er zijn.:party:

En als er straks weer birdshit op zit van die incontinente duiven dan wordt ik gek. ]-0
 
dik ding man ziet er goed uit hoor

kijk uit voor jaloerse mensen heb van de week wat gelezen, ook iemand met een audi daar springen de tranen van in je ogen

kon het zo gauw niet vinden
 
Pfwuhhh.... hij ziet er weer lekker schoon en strak uit na al dat werk.,^^

Heb net nog wat nieuwe Meguiars producten besteld bij Tim daar.

@ Issy, wat bedoel je? Nou als er iemand met zijn jatten aanzit dan gaat het alarm af, ik maak me geen zorgen.:cool:
 
ziet dr netjes uit , en zeker is detailen met zn 2e leuker.
mooi dat de spullen je goed bevallen

gr nick
 
Het lijkt heel wat die 500 euro maar in verhouding tot wat die wagen kost valt het wel mee. Verwacht niet dat je met de velgenwax alleen hoeft af te spuiten.
Je moet wel met een velgenborstel of washmitt erover heen. Als je het goed bijhoudt dan heb je aan een sopje genoeg. Gebruik een aparte emmer die je alleen voor je velgen gebruikt en een aparte washmitt en/of droogdoek/zeem. Zeker met die velgen is het bijhouden geblazen Succes! Schitterende wagen trouwens!! Veel veilige km's mee gewenst.
 
Dikke bak inderdaad, alleen om eerlijk te zijn vind ik de nieuwe A4 niet zo mooi als het voorgaande model maar dat is een persoonlijke smaak. Heel veel poetsplezier toegewenst met al je meguiar spullen.

Leuk trouwens dat je samen met je vriendin de auto doet poetsen, daar hoef ik bij mijn vriendin niet mee aan te komen! Maar zij heeft dan ook wel weer andere pluspunten! ;)
 
Dibbuz zei:
Het lijkt heel wat die 500 euro maar in verhouding tot wat die wagen kost valt het wel mee. Verwacht niet dat je met de velgenwax alleen hoeft af te spuiten.
Je moet wel met een velgenborstel of washmitt erover heen. Als je het goed bijhoudt dan heb je aan een sopje genoeg. Gebruik een aparte emmer die je alleen voor je velgen gebruikt en een aparte washmitt en/of droogdoek/zeem. Zeker met die velgen is het bijhouden geblazen Succes! Schitterende wagen trouwens!! Veel veilige km's mee gewenst.

Nee Dibbuz je hebt wel gelijk, maar inderdaad dit is een dure investering van bijna 63k en wil de wagen netjes houden dan is een paar honderd Euro niks. Die kan er nog wel bij en wij krijgen daar goede produkten voor waar we wat aan hebben, zie het zo maar. :-"
 
Xizer zei:
Dikke bak inderdaad, alleen om eerlijk te zijn vind ik de nieuwe A4 niet zo mooi als het voorgaande model maar dat is een persoonlijke smaak. Heel veel poetsplezier toegewenst met al je meguiar spullen.

Leuk trouwens dat je samen met je vriendin de auto doet poetsen, daar hoef ik bij mijn vriendin niet mee aan te komen! Maar zij heeft dan ook wel weer andere pluspunten! ;)

Hi Xizer, ff stiekum, ja ik MOET een vrouw hebben die ook autogek is, anders klikt het niet. :grinning:
 
VAG TT zei:
Hi Xizer, ff stiekum, ja ik MOET een vrouw hebben die ook autogek is, anders klikt het niet. :grinning:

Nah.. Dingen met mijn vriendin doen vind ik heerlijk, maar het onderhouden van de auto doe ik nog het liefste alleen of samen met een vriend! Ik zou volgens mij alleen maar liggen te zeuren op dr.. 'Dit moet je zo doen'.. 'Nee dat moet je niet zo doen'. :p
 
Nee Xizer, ik heb er geen problemen mee, de mijne is echt goed want die snapt het van de carstyling. :cool:

Ik wens je wel veel succes.
 
Tim zei:
Keurig resultaat hoor! En Stimpy heeft de vragen al beantwoord :)

Zo we zijn weer terug uit Ingolstadt (D). Het resultaat was zo mooi, moet je nu zien na 1500 km (wel hondenweer gehad). :sob:

Dus we kunnen weer aan de slag, maar zet de foamspuit er wel op. Er zit nu wel een dikke waxlaag op, kijken wat die doet.

Ik heb al weer een doos besteld hoor Tim (en betaald), dus die komt hopelijk deze week nog.

Was even leuk, helemaal uitleven op de Autobahn.:-"

Vies, bah!

2d0cgmr.jpg
 
Zo hij is weer gedetailed. Hij is nu 1 maand en 4 dagen oud, 5000 km op de teller. Met alle Meguairs producten van Tim.
Sonax koop ik niet meer, zie Sven S8, ik ga daar geen nieuwe Audi aan verpesten.
Ik hou het bij Meguairs, die produkten zijn goed.,^^ Hij was na 2x Duitsland te vies om aan te raken.

b49f15.jpg
 
Ik kan zelf nu door omstandigheden niet meer detailen, maar daar hebben we wat op gevonden. :D


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

En de dames vinden het nog leuk ook ! rofl
 
Laatst bewerkt door een moderator: