• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi lak. Hard maar wel erg gevoelig voor vogelpoep?

Leon211273

Detailing rookie
7 apr 2010
93
0
hoi

ligt het nou aan mij of is de zogenaamde harde audi lak rondom kl*te te noemen?
als er een vogel op schijt heb je gelijk plekken die niet te verwijderen zijn!!!
En ik haal de zooi er altijd zo snel mogelijk af!!!
Wie weet raad?


Leon
 
Audi heeft over het algemeen erg harde lak. Hoe je deze behandeld is afhankelijk van je producten. Wat gebruik je nu zoal om de lak weer goed eruit te laten zien?
 
Je zult een test spot moeten maken om te kijken wat je precies nodig bent.
Het verwijderen van vogelpoep lukt bij mij meestal met Mezzo op een oranje pad, soms mezzo op een witte pad.
 
Ga je wel met je DAP redden, kost alleen wat moeite en de juiste techniek ;)
Helaas is het wel zo dat als vogelpoep eenmaal ingevreten is, dat het niet meer voor 100% op te lossen is
 
Volgens mij zitten er bij jou in de buurt wel mededetailers met een DAP die je kunnen helpen. Ik woon aan de andere kant van het land. Dan kan je er samen naar kijken.
 
Hai Leon,

Als je wilt, mag je nog wel een keer hier langskomen :)^ . je weet waar het is :-b . Ik hoor het wel.

Groeten, Marike