• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Vandaag de BtbM shampoo en de Gyeon Silk Dryer gebruikt om de auto te wassen. Ik had verwacht dat de shampoo iets meer vuil zou verwijderen, viel me een beetje tegen, maar misschien heeft dit met de dosering te maken. Vlekken van bijv. vliegjes etc. waren na de wasbeurt nog gewoon aanwezig.

Ik had eerst de auto in een wasbox voorzien van de foam die hier uit de borstel komt, zodat ik hiermee 30cm boven de auto het schuim aan het 'verdelen' was. Even laten 'intrekken' en toen met de hoge druk reiniger in de wasbox de auto afgespoten. Ik hoop hiermee het meeste vuil op misschien een aprts manier eraf te spuiten.

Thuis aangekomen de auto met de tuinslag afgespoten en gewassen met BtbM. Wederom afgespoten en afgedroogd met de Gyeon Silk Dryer.

Over de handdoek kan ik kort zijn. Enorm goed. (Veel beter dan de gele Meguiar's) Veel lichter en neemt veel water op.

En de auto glanst nu behoorlijk. Zo erg dat ik de kras die een of andere klootzak randdebiel heeft veroorzaakt moeilijk op de foto is te zetten.

(Zie ook item kan-een-goede-detailer-deze-kras-wegwerken)