• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

auto liefhebber Johan stelt zich voor

jdrulez

Detailing rookie
9 nov 2013
24
0
Hallo allemaal,

Ik ben Johan 29jr en kom uit Wapenveld dit is een klein plaatsje nabij Zwolle, mijn eerste auto was een Mazda 323F BA deze heb ik volledig omgebouwd naar mijn wensen en daar is het detailen allemaal begonnen...

daarna heb ik een Volvo V40 T4 gekocht, wat een race monster! Ik heb aan deze auto niet zo heel veel verbouwd (slechts een blokjes grille) want ik vond hem eigenlijk goed zoals hij was, uiteraard wel veel poetsen en waxen:)

toen had ik de smaak van Volvo te pakken, me ouders, broertje en kennissen rijden ook Volvo het het bevalt gewoon heel degelijk en goed. Daarom besloten om een nieuwe model te kopen, de Volvo V50 bwjr 2004. Maar dit MOEST een volle zwarte uitvoering zijn en 5 cilinders onder de kap, deze combinatie moest ik goed voor zoeken vooral eentje te vinden die niet met leasen totaal afgereden was en waarvan de lakstaat nog wel top is.

Lekker poetsen en lekker glimmen....

Tot 3 maand geleden het stylen toch weer begon te kriebelen en ik eigenlijk een nieuwer model V50 wou kopen, maar ook nu moest ik weer heel veel zoeken en eigenlijk teveel bijbetalen voor wat mijn eisen waren.
Daarom heb ik besloten mijn 2004 om te bouwen naar model 2012... slopen en marktplaats afgezocht voor alle onderdelen en uiteindelijk is hij sinds 3 weken geleden af.

Ik gebruik tot op heden alle producten van meguiars en leen zo nu en dan de meguiars poets machine van een collega/kameraard.

Ik heb nog wel wat vragen maar daar zal ik wel een topic voor starten.. als jullie vragen hebben hoor ik het ook wel.;)

Groetjes, Johan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nette wagen! Welke variant van de 5-pitter heb je? Respect voor het zoekwerk naar onderdelen, al heb ik zelf niet zoveel phase2-upgrade op een eerste serie.
 
Heey naamgenoot,

Welkom en mooie Mazda !!
Jammer dat je overgestapt bent op Volvo :)
Zelf geen fan van, maar je detailverslaving maakt t helemaal goed
Haha. Ondanks men persoonlijke voorkeur staat hij er wel strak bij !!

Veel plezier op het forum .
 
Welkom hier! Weer een Volvo fanaat erbij, helemaal top!! :D

De 140pk vind ik wat tam, echter heeft ie onderin wel lekker trekkracht. Ik heb z'n oude broer (2.5 20V 170pk) in mijn 850 liggen. Het geluid blijft verslaven!

Veel leesplezier hier en wie weet tot ziens!

gr. Justin
 
welkom op het forum mooie Volvo de laatste van de foto's
echt een mooie auto
lekker die 5 cilinders onder de motorkap!