• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Auto wassen met lekkage voorruit

Steffiseat

Detailing trainee
9 jul 2021
89
33
Goedemiddag iedereen! Eindelijk weer eens de zon na al die natte dagen.
Maar goed ik heb het volgende: ik denk dat mijn voorruit lekt, soms heb ik druppels water aan de binnenkant. Ook heb ik een paar keer gehad dat ik een paar druppels op mijn voet had(bij het gaspedaal). Mijn auto is heel erg vies en wil graag lekker schoonmaken maar ben bang dat er straks een sloot is in mijn auto. Weet iemand of het kwaad kan als ik met de HD reiniger over de voorruit kan gaan? Ik weet dus niet zeker of mijn voorruit lekt.. heb binnenkort apk dus dan even bespreken.
Alvast bedankt!
 
Gezien je profielpic ga ik even uit van een Arosa2.
Kunnen ook de deur/raamrubbers in de deur zijn, of de afwatering bij de parafaan (onderaan de voorruit, die loopt je wilkast in) wil ook nog weleens 'vol' komen te zitten met rotzooi, met lekkage naar binnen als resultaat
 
Bedankt ivo! Ik denk dat ik maar even voor de zekerheid niet ga wassen, eerst maar even de auto bij langs