• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Auto wassen na cancoat

Wallace

Detailing chief
24 jan 2018
62
75
61
Hallo

De auto staat nu een weekje in de cancoat en moet zo langzamerhand eens gewassen worden .
Als ik dit doe met bath+ zou ik dan ook nog Gyeon Q²M CeramicDetailer overdoen ?
Of is het niet nodig beide samen te doen ?

Dank voor de reactie’s
 
Even als tegengas: Ik heb zaterdag rond 15:30 uur een zilveren Fiat Scudo (met hooglans zwarte raampanelen) en een donkergrijze VW Tiguan in de Bathe+ gezet middels foamen.
Eén zijde + neus stond in de zon, dus ik moest de auto's na elke stap goed nat houden.

Bathe+ foamen, beginnend aan de schaduwzijde, zodat wanneer ik de gehele auto gefoamed had, ik meteen de zonzijde kon gaan afspuiten.

Beide zijn flinke lappen auto, dus niks is makkelijker dan Bathe+ foamen als (extra) bescherming. ;)


* Bathe+ als was-sopje gebruiken, daar ben ik sowieso geen fan van. En zoals de heren hierboven; zeker niet als het warmere dagen zijn.

* Ook zou ik geen twee producten layeren. Als je perse twee producten wil gebruiken, wissel ze dan af per wasbeurt.
(Of géén producten en de coating lekker z'n ding laten doen)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Wallace en RedCat