• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Autobrite Foam Kit voor Karcher v.s. Autobrite Foam Kit Heavy Duty voor Karcher

xl-polish

Detailing rookie
11 aug 2010
87
0
Ik wil binnenkort een foam kit gaan aanschaffen voor mijn Karcher. Nu zie ik twee versies en mijn vraag is wat nou het verschil is tussen de Autobrite Foam Kit voor Karcher
en de Autobrite Foam Kit Heavy Duty voor Karcher? Het lijkt me niet dat je €17,50 meer betaald voor alleen een metalen aansluiting van het reservoir op de lans?

Ik hoor graag jullie mening en mocht er iemand zijn die een goede werkende te koop heeft...PM mij maar even
 
Ik heb beide in handen gehad en vergeleken en ik vond de heavy duty veel fijner. Bij de normale had ik meteen dat rode knopje er al afliggen... (wel weer opgekregen)

Maar ik heb het gevoel dat je wat meer in je hand hebt, de normale vind ik een beetje goedkoop aanvoelen.
Dus ik zeg, koop de heavy duty! Krijg je echt geen spijt van!

Veel foam plezier! :-b
 
Kijk eens op de vergelijkende review geschreven door jim:
https://forum.Carclean.com/cc_postst6734/Review-verschil-autobrite-foam-lansen.aspx
 
Bedankt vor de reacties! Ik ga dan inderdaad voor de HD want ik wil wel degelijke kwaliteit hebben.