• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

GEZOCHT Autoglym TFR

Jahe

Detailing chief
1 okt 2017
178
88
Vleuten
In deze winterperiode ben ik een goede tfr wel gaan waarderen (ook al tast hij de lsp aan). Mocht je actie ondernemen @Vanhout dan doe ik mee!

Saxo 16v

Detailing chief
11 feb 2014
77
93
Brunssum (Limburg)
En hoe is het zondag gegaan ;)
Helaas nog steeds niet aan toegekomen! : unamused:
Vorig weekend stond in het teken van a-technische familieleden, welke bij het minste geringste een harde reset uitvoeren op het thuisnetwerk of meteen een systeemherstel doen op hun laptop met alle gevolgen van dien..
Dus stond het eigenijk voor gisteren op het programma, maar helaas niks anders dan regen gezien.

Tenzij de wereld vergaat, krijgt hij aankomend weekend weer een volledige beurt, waarbij hij ook weer van een nieuwe waxlaag voorzien wordt.
Dus tot die tijd, nog even volhouden..

exCite

Detailing trainee
24 mei 2018
98
30
30
Olen
Ik heb ook wel interesse om dit eens te proberen, na de winter is de auto immers enorm smerig.
Dus als er iemand in de buurt van Olen (BE) me uit de nood kan helpen...

Vanhout

Detailing addict
4 mrt 2017
120
68
Noord-Limburg België
Ik kan wel 25 liter bestellen en er zijn hier wel kandidaten om 5 liter voor de prijs van 13 euro te willen kopen maar de kosten om een bidon van 5 liter te versturen via Bpost naar een thuisadres in België zijn 6.20 euro.
Aan lege 5 liter bidons kan ik wel geraken. Dat is het probleem niet. Maar met verzendingskosten ( adres in België !!!!!!!! ) komt de prijs al op 19.20 euro.
Ik vermoed dat verzenden naar Nederland nog duurder gaat zijn. Dan is de winst bijna weg want een 5 liter bidon kost 25.50 euro (werkenmetmerken.be)

Jahe

Detailing chief
1 okt 2017
178
88
Vleuten
Voor de geïnteresseerden, ik vind het geen probleem om een keertje heen en weer te rijen en dan staan ze in midden Nederland.

Excite komt echter uit België en zit niet te ver van je vandaan volgens mij ;)

m@rio

Detailing guru
18 jun 2015
2.245
175
Wat een gedoe voor een beetje TFR;)
Let wel, het is een prima product, maar verwacht geen wonderen. Er zijn genoeg goede alternatieven bij CC te koop.

Laatst bewerkt:

Jansen

Detailing guru
Tester of Bling
13 apr 2015
2.857
178
27
Utrecht
Deels met je eens @m@rio.

Ervan uitgaande dat je ongeveer een liter verdund product gebruikt per wasbeurt dan ga je per wasbeurt ongeveer 9 cent besparen als 5L koopt voor 13 euro ipv 25 euro, dus wat dat betreft vind ik het inderdaad veel gedoe voor dit product.

Echter, dat er voldoende alternatieven zijn,ben ik niet helemaal met je eens, want de reinigingskracht is het beste van alle prewash/foam producten die ik tot nu toe heb getest, en daarbij is de prijs ook nog eens lager dan bij de meeste producten in deze categorie.

Altos

Detailing guru
13 jan 2015
1.765
158
38
Ik heb vorig jaar zo'n 25 liter kan gekocht, hier en daar wat liters uitgedeeld, zelf gebruik ik het voor 2 auto's en 2 motoren maar ook voor stoffen stoelen van de auto, werkt perfect.
Wel is 25 liter heul erg veel dus voor 1 persoon misschien wat veel.
Ik ga een keer opruimen in de garage en wat literflessen scoren zodat er wat uit te delen valt een keer.
Verder eens met @Jansen , ik vind dit de beste pre-wash/TFR welke ik tot nu toe heb gebruikt.

peterp

Detailing trainee
25 jul 2018
67
30
50
Ik ben anders ook wel bereid om een bidon van 5L (of 2) te nemen?
Ben van Antwerpen.

peterp

Detailing trainee
25 jul 2018
67
30
50
Wat een gedoe voor een beetje TFR;)
Let wel, het is een prima product, maar verwacht geen wonderen. Er zijn genoeg goede alternatieven bij CC te koop.
Wat is volgens u het beste alternatief voor de TFR, die we bij Carclean kunnen kopen?