• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Autosmart Tardis leverbaar?

Sven S8

Detailing rookie
15 mei 2008
1.372
0
Ik kwam in deze thread (Smullen!!!) o.a. iets tegen over Autosmart Tardis. Lijkt mij heel handig spul...

Is dit in Nederland leverbaar? Misschien een uitbreiding voor de Carclean webshop? Vermoed dat het iets is als Bardahl Bodysol, maar ik weet niet of dit wellicht beter is.

Het lijkt me interessant om in de collectie te hebben... Dus, Tim...? :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit zoek ik ook al een tijdje, ideaal voor vastzittende teerspetters en remtof!
 
Autosmart is verkrijgbaar in Nederland, maar ik heb ondervonden dat dit erg moeilijk is. Er zijn een aantal dealers en die verkopen ook aan particulieren, ik heb contact gehad met de Nederlandse importeur en de dealer voor Gelderland en ik kon blijven bellen en kreeg alles beloofd maar ik werd niet terug gebeld en beloftes werden niet na gekomen. Voor mij heeft Autosmart afgedaan, jammer maar er zijn meerdere leveranciers van dit soort producten. Ik ben nu bezig met een bestelling van Valet Pro, zelfde soort artikelen alleen nog wat beter aangeschreven op bv DW.

Gr. Bas
 
Ron Hansen, Autosmart rotterdam en omgeving... aardige gast komt ook bij ons op de zaak.
Eventueel kan ik het voor je bestellen.
 
Intressant spul, kan ik dit vergelijken met de Body Solvent uit de deatiler lijn van Meg's?
Of is deze nog beter?
 
Afgaande op de beschrijving lijkt het me sterker. Vermoedelijk is het eerder vergelijkbaar met Bardahl Bodysol of Kent Acrysol. En, ook niet onbelangrijk, het is een klap voordeliger dan Meg's.

Tim, leuke aanvulling?

Madtraxx, ben wel geïnteresseerd... :ja
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Afgaande op de berichten op DW zou Tardis beter (sterker) zijn, men is er daar behoorlijk enthousiast over. En daarbij komt dat BS €54,- voor 3780ml kost en AS Tardis pakweg €25,- voor 5 liter.... Dat scheelt nogal.

Lees trouwens ook net dat er wel dealers zijn in de UK die het verzenden naar mainland EU.

madtraxx zei:
Mag dat autosmart eigenlijk wel particulier verkocht worden?

Ja hoor, bijna iedereen op DW heeft het staan.

Je hebt PM trouwens. ;)
 
Ik werk in Den Haag op een industrieterrein waar veel autodealers, schadeherstelbedrijven en "poets" bedrijven zitten.
Elke week staat er bij mij voor de deur een vrachtwagen van Autosmart. Ik zal de beste man eens aanspreken om te zien of er misschien een beetje handel te leveren is.

Mits ik het niet vergeet... :weetniet