Hallo allemaal,
Momenteel gebruik ik al een tijdje mijn Kärcher K2 om mijn auto te wassen.
Nu zou ik deze toch graag willen vervangen voor een "betere".
In eerste instantie vielen mijn ogen op de Kärcher K5 Power Control Home, welke in Duitsland te krijgen is voor €319,99 met nog €40,- cashback = €279,99.
De AVA Smart P60 X-Large is in Duitsland in de aanbieding voor €199,99.
De Parkside PHD 170 B2 is in de aanbieding voor €119,-
Heeft iemand ervaring met (één van) dezeHD's en zou mij hierin kunnen adviseren?
AVA + Kärcher hebben een werkdruk van 145 bar en 500 liter per uur. Parkside heeft een werkdruk van 170 bar (of is het 115 bar?) en 500 liter per uur.
S lang van de AVA is 8 meter, slang van de Kärcher is 10 meter en slang van de Parkside is 10 meter met Anti-Twist.
Maakt een dergelijk prijsverschil het een no-brainer?
Naast de auto wassen wil ik hem ook gaan gebruiken voor het reinigen van tuintegels / gevels, etc.
Alvast bedankt voor jullie ervaringen/advies!
Momenteel gebruik ik al een tijdje mijn Kärcher K2 om mijn auto te wassen.
Nu zou ik deze toch graag willen vervangen voor een "betere".
In eerste instantie vielen mijn ogen op de Kärcher K5 Power Control Home, welke in Duitsland te krijgen is voor €319,99 met nog €40,- cashback = €279,99.
De AVA Smart P60 X-Large is in Duitsland in de aanbieding voor €199,99.
De Parkside PHD 170 B2 is in de aanbieding voor €119,-
Heeft iemand ervaring met (één van) dezeHD's en zou mij hierin kunnen adviseren?
AVA + Kärcher hebben een werkdruk van 145 bar en 500 liter per uur. Parkside heeft een werkdruk van 170 bar (of is het 115 bar?) en 500 liter per uur.
S lang van de AVA is 8 meter, slang van de Kärcher is 10 meter en slang van de Parkside is 10 meter met Anti-Twist.
Maakt een dergelijk prijsverschil het een no-brainer?
Naast de auto wassen wil ik hem ook gaan gebruiken voor het reinigen van tuintegels / gevels, etc.
Alvast bedankt voor jullie ervaringen/advies!
Laatst bewerkt: