• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Banden dressing

Husky

Detailing rookie
16 apr 2015
15
5
Twee weken geleden mijn nieuwe auto netjes gepoetst afgeleverd gekregen. De banden waren voorzien van een mooie zwarte, beetje glimmende dressing die bij wassen ook waterafstotend bleek te zijn. Deze gaat er nu langzaam vanaf en ik ben op zoek naar een product met dezelfde eigenschappen. Ik heb Autoglym-instant Tyre Dressing of Q2M Tire op het oog. Zou dit een soortgelijk product zijn? Iemand ervaring of alternatieven? [h=1][/h]

Q²M Tire is zijdeglans. Autoglym glanst meer en Meguiar's Endurance is echt een natte glans.

Het is dus afhankelijk waar je voorkeur naar uit zal gaan.

Dan ga ik de Meguiar’s Endurance proberen. Goede recensies op de site en wat ik er van zie op plaatjes komt het goed in de buurt van wat ik zoek. Dank voor de reacties! Einde bericht.

Ik heb ook goede ervaring met Gyeon Tire, eigenlijk wat Tim ook zegt, wil je echt glans zwart, of meer zijdeglans zwart.
Zelf vind ik het hele erge glanzen niet mooi, en ben daarom super tevreden met de Gyeon Tire, lange standtijd.

Je kan de Poorboy's Bold N Bright standtijd verhogen door daarna een laagje Poorboy's Trim Restorer erover heen te zetten ;)
Maar is wel geen wet look dat wel.