• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

banden dressing

Dennis121

Detailing chief
14 jul 2010
470
75
34
Meppel
Ik gebruik altijd wolfgang tyre gel, maar nu is die van mij over datum en erg vloeibaar geworden hierdoor.
Werkt nog wel maar niet echt super meer...

Dus de vraag is nu... welke moet ik nu nemen?
zijn er aanraders/afraders met de verschillende soorten banden dressings?
 
De oude dressing is een jaar of 5/6/7 oud inmiddels, ook bij gewone kamer temp is deze zo vloeibaar.
Dus vermoed dat het gewoon komt door de leeftijd.

Opzich werkt het nog wel, alleen is het al een heel gedoe om het op de pad te krijgen.
De vloeistof ligt op de pad ipv erin te gaan en loopt er dan weer net zo snel vanaf omdat het zo vloeibaar is.
 
Een goede voorbereiding is wel essentieel voor de standtijd van de bandendressing. Helaas verkoopt CC geen Tuf Shine tirecleaner meer. Een alternatief is APC+D of https://www.carclean.com/nl/back-to-black-tire-renew-cleaner-710ml.html

De sprayer van Gyeon Tire kan gaan lekken. Ik heb ‘m weggegooid en een dop op de fles gedraaid. De laatste keer heb ik Tire aangebracht met een oude MF applicator pad, dat is goed bevallen. Foampads slijten mij te hard.

Goeie tip! Bedankt! :)