• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bart en de S60

bartb

Detailing rookie
17 okt 2011
6
0
Ook maar even voorstellen nog ;)

Onlangs al een topic geopend met de vraag of de bestelling inmiddels een beetje klopte. Vervolgens besteld en afgelopen zaterdag de Volvo S60 voorzien van een flinke poetsbeurt. En het resultaat mag er zijn ;)

Alleen de wielen zijn niet naar tevredenheid. Niet schoon en aardig wat beschadigingen, maar dat laatste wist ik natuurlijk al.

Anyway, details:

32 en woonachtig in het midden van het land. Het poetsonderwerp is een beige/groene Volvo S60 2.0T Momentum uit 2005.

RST-Smurf zei:
Welkom hier:-)^

En we zijn dol op fotows:lol
Ik ook! Vooral met veel bloot :)

20111023180609-2a7b70be.webp

Welkom mooie kleur je volvo

wat heb je gebruikt voor je velgen dat je ze niet goed schoon heb gekregen dan ?

zie mijn volvo
https://forum.Carclean.com/cc_postst12219/Volvo-V70-T5-Rdesign-klaar-gemaakt-voor-de-wintermaanden.aspx

FX Wheel Cleaner, Mothers.. Oppervlakkig is het wel schoon, maar er zitten nog de nodige ijzerschraapsels. Bovendien zijn de gaten waar de wielbouten in zitten nog niet schoon. M.A.W, ze moeten er een keer af. Hopelijk zojuist een set winterwielen op de kop getikt, dus dan gaat dat wel goed komen ;)

Welkom op het forum!

ijzerschraapsels zal je enkel met iron-x wegkrijgen , elk ander produkt zal evenveel of evenweinig uithalen op je velgen vrees ik.....

als ik je foto goed bekijk , vraag ik mij af hoe je met zo'n lange benen in die auto stapt :lol

Danny