• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bartze zal zich ook maar even voorstellen.

Bartze

Detailing addict
10 feb 2010
43
52
Hallo allemaal.

Ik ben Bart uit Almere en via via (volgens mij via het Seat-online forum) ben ik een tijd geleden op dit geweldige forum terecht gekomen. Wat een kennis en enthousiasme is hier te vinden zeg. Sinds mijn vrouw en ik een nieuwe Seat Leon hadden gekocht, nam ik me voor om deze met het handje te gaan wassen en (zo leerde ik later) te detailen. Dat is er echter nog steeds niet van gekomen, maar vanmiddag heb ik mijn eerste bestelling bij het postkantoor opgehaald. Daarin zaten een Mothers klei-set, Delirium Orange Drying towel, Monello - Concorso UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator, Cobra - Yellow All Purpose Microfiber Towel - 40x40cm (cadeautje van CC, heel erg bedankt!) en een zakje paasspekjes voor de kinderen (namens hen ook heel erg bedankt). Ik weet het er zitten nog geen wasspullen enzo. bij, maar ik ga het rustig aan opbouwen, heb trouwens wel al wat 'noname' doeken en washmitt. In de nabije toekomst wil ik nog wel de Poorboys World Sample Kit #6 - '4-Step' kopen en natuurlijk de nodige pad's, doeken, etc. Van Meguiars heb ik twee samples van een wax (kreeg je destijds als je hun catalogus aanvroeg), dus die eerst maar gebruiken. Hieronder nog een tweetal foto's van de Leon, waar volgens mij genoeg eer aan te behalen valt.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Groeten,
Bart

Welkom Bart, van die Delirium krijg je geen spijt. Ik denk dat ik er nog eentje bestel. :cool

Welkom hier Bart! Volgens mij ook uit Tussen de Vaarten Almere-Stad als ik zo de foto's zie. Ik woon een paar straten verderop dus als je eens iets wil uitproberen ben je altijd welkom!

Bedankt voor alle reacties!

@AudiA3: Goed gezien! Heel erg bedankt voor je aanbod :-)^ , ik zal er aan denken in de toekomst, eerst maar eens wat meer spulletjes bestellen.