• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

"Basic how-to autowassen flyer" van Carclean.com?

Virus

Detailing chief
22 okt 2010
1.171
82
De meesten onder ons zullen waarschijnlijk al -tig keer de uitleg gedaan hebben aan vrienden en vreemden over hoe je wagen op de correcte manier wast...

Nu dacht ik laatst zo stilletjes in mezelf: zou handig zijn mocht ik een foldertje/flyertje kunnen meegeven met daarop op een beknopte manier how-to een auto te wassen.

Even later dacht ik: zou wel leuk zijn mocht dat foldertje het Carclean.com kenmerk dragen. Zou bv de beknopte uitleg in woord en beeld kunnen bevatten, de basisbenodigdheden (washmitt, droogdoek,..) mss zelfs afbeelding en prijs van een basispakket en waar dit alles kan besteld worden natuurlijk. :-d

So here it is: wat als Carclean.com zoiets zou uitbrengen?

[*] geheugensteuntje voor mensen, plaatje bij het praatje
[*] meteen ook reclame voor Carclean.com
[*] zou er ongetwijfeld professioneler uitzien dan als ik dat zelf zou maken/uitprinten
[*] leuk om mee te geven aan mensen

Eventueel een kant en klare printversie?

Alhoewel, zo'n foldertje gedrukt op glanzend papier natuurlijk veel mooier is... :-" Zou bv bij elke bestelling kunnen zitten ipv (of samen met) het natuurlijk zeer gewaardeerde maar achteraf toch in de vuilnisbak belandende "Bedankt voor uw bestelling"-kaartje? Of ben ik de enige die dit kaartje achteraf verticaal klasseert? :weetniet

Ik zou zoiets in elk geval met plezier meegeven aan mensen die hun pas gepoetste wagen komen ophalen.

Wat denken jullie? Goed idee? Of niet?

Goed plan! :-)^ In plaats van een bedankt kaartje, ook erg attent uiteraard, maar wel mooier en praktisch qua reclame! :)

Vanaf dat ze er zijn stuur er maar een paar dozen van op, sinds ik men auto iets properder hou erger ik mij dood aan de mensen die hun wagen wassen met 2liter water en wat zeep + de goeide oude vertrouwde spons en zeem(die meestal een 2de leven gekregen hebben nadat ze ondergeschikt werden voor ramen te kuisen!) en dan is zo een flyer ook altijd heel leuk, ook voor aan mensen te geven die echt geintereseert zijn in wat ik met men wagen doe zou het handig zijn zo een flyer te kunnen geven en dan hebben ze ineens het adres van de beste carcare website van de benelux! 2vliegen in 1klap.
Goed idee

Lijkt me ook wel een handig idee, ik krijg hier in de straat de laatste tijd ook steeds meer vragen over van alles en nog wat. Zelfs de overburen wassen hun auto nu met de hand, dat heb ik ze nog nooit zien doen. Helaas heb ik ze nog niet zover gekregen dat ze ook echt met 2 emmers wassen en een washmitt....maarja wie weet misschien met zo'n folder krijg ik ze wel zover.

Hoe staat het met dit idee? Nog nieuws?
Pas weer iemand een korte uitleg proberen te geven om zijn nieuwe auto netjes te houden,
maar zo'n flyer zou stukken makkelijker en sneller zijn.
Houden ze me ook niet meer zo lang van m'n werk:-b

misschien meteen een andere tip hieraan koppelen,

het maken van een basis was pakketje. (BTBM, PBwaffleweave, megs washmite.)
welke makkelijk aan te schaffen is en weg te geven is als kado'tje.

wat is er mis met dat ,,papiertje,, dat je bij elke bestelling krijgt??
ikzelf heb die al altijd moeten weggeven ,door interesse van anderen en bedanken me dan om vervolgens toch lekker de juiste gegevens te hebben om ,,goed,, aan de slag te gaan!!
natuurlijk moeten ze wel ff moeite doen om te smurfen:lol ,maar dat doen ze toch meer dan waarschijnlijk zeker,anders heeft het geen zin om zelf die vraag te stellen:''heb jij ook iets van die site op een foldertje staan??,,:rules
groeten danny
volgens mij is er dus eigenlijk niets extra nodig om de mensen aan te zetten tot poetsen,het zijn diegenen die zich echt willen verbeteren die zich toch gaan verdiepen op het forum en op de site.:-b

omdat je de meeste mensen terplekke moet overtuigen dat de oude manier van wassen icm turtle wax en commandant niet meer de juiste is,
en dat deze manier van poetsen echt voor beter resultaat zorgt.

mijn beste argument :
de lak is veranderd over de jaren, samen met de methode deze te (moeten) onderhouden :)