• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

bassochist stelt zich voor

bassochist

Detailing addict
17 jul 2008
463
62
hallo,

ik ben bastin, kom uit de buurt van den bosch, 24 jaar oud, mijn auto is een seat leon toppsort tdi.
ik werk als berger leopard 2 / monteur pantserhowitser 2000 bij de landmacht.
een aantal mensen zullen mij wel kennen van s.o / tdiclub o.i.d.
sinds ik deze auto heb ben ik na een slechte ervaring met waxoil en protech lakpantser, zelf maar aan de slag gegaan,
eerst met de consumentenlijn van megs, en sinds 1.5 jaar ben ik excentrisch bezig met de prof lijn van megs,
en dat bevalt prima, binnekort ga ik de overstap maken naar een roterende machine, want die excenter heeft gewoon zijn beperkingen.

en voor dat ik vragen krijg over het kenteken, dat was mijn oude nato kenteken, en nee hij wordt ook niet verlaagd:grinning:

hier een paar foto's van de auto.

leonschuinvoorkantrechtsbovenzonder.jpg


DSC02990.jpg


DSC02996.jpg


leon22045x1536.jpg


DSC01831.jpg


DSC01822.jpg
 
welcome! ;)

naam komt me bekend voor van forum van showyoursound...

veel poetsplezier, je hebt er een mooi object voor, nette seat! :)^
 
Welkom mede SO-er. Volgens mij ben je hier inmiddels de derde met een Leon in het mooie schaduwgrijs, of ik moet nog iemand gemist hebben.
 
FRfreak zei:
Welkom mede SO-er. Volgens mij ben je hier inmiddels de derde met een Leon in het mooie schaduwgrijs, of ik moet nog iemand gemist hebben.

Ik had hiervoor ook een Schaduwgrijze Leon TS :-" :)^
 
mhoa topconditie ook weer niet, dat was 4 jaar geleden, toen ie nog nieuw was.

er zitten nog steeds waskrasjes in de lak en die krijg ik er niet uit met m83 en een witte sonax pad, dus moet maar over op roterend, en laatst weer een deukje opgelopen van een jaloers iemand (mooi elleboog deukje, als iemand weet wie het is, is het opsturen van zijn hoofd voldoende om mij te troosten:grinning: )
 
Welkom! Wat een mooie bolide, zou ik zelf ook kiezen! ;) Verlagen doe ik ook niet anders ben ik bij elke drempel de pisang