• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beading op kunststof?

Vooral als het kunststof een structuur heeft hoef je je nergens druk om te maken :-"

MF Suede doekje of een make-up padje met een paar druppels (flesje tegen doek en dan omdraaien)
Opbrengen en inwerken terwijl het indroogt, je ziet vanzelf wanneer het niet langer dieper van kleur wordt
Daarna eenvoudigweg afblijven, uitpoetsen is naar mijn mening overbodig mits je het zeer dun aanbrengt
Beter later een tweede laag dan de eerste keer teveel willen

ik heb met 303 aerospace aardige beading ervaring (geen super met best aardige beading) en dit is uiteraard kinderspel in verwerking en superzuinig!

Het moet natuurlijk wel de beste verhouding zijn met Verwerking en Standtijd. Ik ga de andere opties eens bekijken. Interessant!

bart0ving;329298 zei:
Het moet natuurlijk wel de beste verhouding zijn met Verwerking en Standtijd. Ik ga de andere opties eens bekijken. Interessant!

Het blijft DLUX, aanbrengen na ontvetten is als iedere dressing.

Dodo Juice - Supernatural Satin Trim Sealant Kit

geeft deze Pareltjes;

Foto-CAHC8JEW-D.webp

Dan idd. gewoon de Auto Finesse Revive, voorbeeld na 1e keer toendertijd:
(ik heb inmiddels alle grilles overgespoten)

pict0900p.webp

Dat denk ik ook Maaike, hoewel de C.Pro PERL ook wel een fijne is maar de beading is van relatief tijdelijke aard. Ongeveer een weekje.

De PERL heb ik hier gehad, alleen kreeg er uitlopers van. Vegen en vette plekken op de lak, alsof het niet goed op het kunststof hechtte. Alleen last van gehad op de beide Fords hier. Gebruik eigenlijk altijd de pb's trimrestorer maar die standtijd vind ik wat aan de korte kant. Anyway volop mooie producten hier weer voorbij zien komen. Moet goedkomen dus.

Gisteravond was ik nog tot half 10 bezig met de auto. Ik wou de velgen en trims eigenlijk in de DLUX zetten maar daar werd het al te snel donker voor. Toen dacht ik hé ik heb nog een onaangebroken flesje HydrO2 staan! Dus even verdund en aangebracht. Prachtige beading en sheeting! Ideaal voor 'moeilijke' velgen en plastics! Ben nu benieuwd naar de standtijd.