• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beading

Maarten86

Detailing rookie
13 okt 2014
9
12
Nu heb ik hier al meerdere topics gelezen maar ik kan eigelijk niet goed vinden wat nu een echt goede beading is en waar deze dan aan moet voldoen.
Wie o wie kan mij hier antwoord opgeven.

Oude waxlaag, vervuilde lak of de eigenschappen van de wax/sealent die aangebracht is. als deze niet de heeft eigenschap mooie beading te produceren.

Oke,
Ik heb de auto gewassen gekleid en twee wax lagen opgezet.
Licht het aan de wax? Ntx 2.0 meg vaste vorm.
Op de motorkap is het vaak wel goed maar het dak is een stuk minder.

Ik denk dat het inderdaad ligt aan de Meg's NXT. Deze gaf bij mij ook geen perfecte beading. NXT2.0 is ook een sealant, en de meeste sealants staan niet bekend om hun geweldige beading (vaak gaat het meer om sheeting). Maar goed, als er beading en/of sheeting is, dan is er bescherming. En dat is gelukkig het belangrijkst. :-)^

Ja er is inderdaad bescherming maar ik denk toch dat ik voorzichtig ga kijken naar een ander wax.
Advies is welkom! Ik ben tenslotte hier nog niet zo lang mee bezig maar leer wel graag!
Het zal gaan om een grijzen Volvo