• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

beginnende autopoetser

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevvin

Detailing rookie
1 mrt 2010
4
0
Ik heb een nieuwe tweedehands auto gekocht, en nu wil ik die gaan poetsen.
Alleen is al me geld natuurlijk opgegaan aan de auto,dus wil ik voor 100 tot 150 euro poets,was enz kopen
Heeft iemand misschien tips en kan die mij vertellen waar wat voor is?
En zou iemand miss voor mij een pakketje samen kunnen stellen?
Het is een donkergrijze auto.

Alvast bedankt
 
Ik heb even niet zo heel veel tijd, maar kijk hier alvast naar:
[topic=1493]poetspakket voor handmatige beginnende detailer [/topic].
Ik zou dan voor het "Poorboysworldpakket" gaan. Als er niet veel krasjes/swirls op de auto zitten zou je de SSR genoemd onder "paintcleanen" kunen vervangen door Poorboys World Professional Polish.

Je kunt (uit kostenoverweging) of de sealant of de wax stap weglaten. Je zei dat het een donker grijze auto is, dus dan zou ik in elk geval voor de wax gaan. Wax geeft over het algemeen een mooier restultaat op donkere kleuren dan een sealant. Ik heb het niet nagerekend maar volgens mij moet je met bijde pakketten (Meguiars/Poorboys) er met een €100,- kunnen komen.

Ik zal morgen nog even kjijken of iemand anders je nog verder geholpen heeft (er zijn er hier op het forum die het zelfs veel meer weten dan ik).
 
ja oke dankjewel.
ik wacht het vanavond en morgen overdag nog wel even af.
Alleen moet ik bij elke stap echt kopen wat er staat want ik weet niet of ik elke keer die doeken moet kopen,
maar er zitten er natuurlijk meerdere bij een bestelling
 
Je stelt nu 2 maal dezelfde vraag, dat heb je hier ook al gedaan. Gaarne niet meerdere topics openen over hetzelfde AUB:

https://forum.Carclean.com/cc_postst5709/Wassen-poetsen-van-mijn-auto.aspx

Deze gaat op :slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.