• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beginnende detailer

BenzJannik

Detailing rookie
4 apr 2017
42
10
23
Antwerpen
Hallo iedereen!

Ik ben Jannik Pauwels, 16 jaar. Ik kom van Antwerpen en heb sinds een jaar het idee om later iets te gaan doen in het detailen. Zo heb ik het idee om in 2 jaar een klein bedrijfje op te starten hieromtrent. Ik ben al een tijdje actief op het forum en heb al wat vragen gesteld op de Facebook pagina.

Ik ben nu al een paar maanden auto's aan het wassen van kennissen en heb al een paar wagens met teer en wegvervuiling gekleid etc. Nu ga ik in de loop van volgende maand een rupes lhr15 aanschaffen om te beginnen oefenen, want nu heb ik 2 maanden vakantie om te oefenen :)

Heb trouwens mijn moeder haar auto ingeschreven bij de master of detailing contest op de summer detail day, zie jullie daar :)

Ik heb nog enorm veel vragen over het polijsten, waxen, coaten,... die ik in de loop van de komende weken allemaal op het forum zal vragen.

Ik wil iedereen hier op het forum en de mensen van carclean bedanken om de beginnende detailer zo goed te helpen :)

Alvast bedankt aan iedereen die mij in de toekomst dan ook verder zal helpen met mijn vragen.

Groetjes,
Jannik Pauwels
 
Laatst bewerkt: