Hey mensen,
Ben een 35jaar jonge Belg en rij met een zwarte Volvo V60 D4 R-Design (model 2013).
Sinds kindsbeen af heb ik een zwak voor auto's en ik merk, maar wellicht is dit te vroeg, dat mijn dochtertje van 2,5 ook deze microbe een heeft
Ze vindt het fantastisch papa te helpen bij het poetsen, in de auto te spelen achter het stuur en herkent duidelijk de types van wagens waarmee vrienden en familie rijden...
En ik geniet van haar interesse natuurlijk
Graag wil ik lid worden van dit forum omdat het carcleanen me erg boeit.
Ik heb een 4 daagse avondcursus gevolgd om wat inzicht te krijgen in deze boeiende materie.
Ik heb me dan ook het volgende poetsgerief aangekocht;
Makita polijstmachine,
Riwax rx04/06/10 (compound, polish)
Clean clay cloth (klei doek)
Riwax rx20
Harde/middelharde en zachte pad
Collinite marque d'elegance.
Puur als hobbyist, niet om er een beroep van te maken.
Verder hoop op het forum veel bij te leren en misschien wat cleaning friends te maken.
Bedankt en tot binnenkort...
Juvemaster
Ben een 35jaar jonge Belg en rij met een zwarte Volvo V60 D4 R-Design (model 2013).
Sinds kindsbeen af heb ik een zwak voor auto's en ik merk, maar wellicht is dit te vroeg, dat mijn dochtertje van 2,5 ook deze microbe een heeft
Ze vindt het fantastisch papa te helpen bij het poetsen, in de auto te spelen achter het stuur en herkent duidelijk de types van wagens waarmee vrienden en familie rijden...
En ik geniet van haar interesse natuurlijk
Graag wil ik lid worden van dit forum omdat het carcleanen me erg boeit.
Ik heb een 4 daagse avondcursus gevolgd om wat inzicht te krijgen in deze boeiende materie.
Ik heb me dan ook het volgende poetsgerief aangekocht;
Makita polijstmachine,
Riwax rx04/06/10 (compound, polish)
Clean clay cloth (klei doek)
Riwax rx20
Harde/middelharde en zachte pad
Collinite marque d'elegance.
Puur als hobbyist, niet om er een beroep van te maken.
Verder hoop op het forum veel bij te leren en misschien wat cleaning friends te maken.
Bedankt en tot binnenkort...
Juvemaster